Ve vztahu ke klientovi

  1. Společnost zavazuje všechny své zaměstnance k poctivému jednání a podporuje poskytování odborných služeb (např. konzultační činnost) šířících dobré jméno společnosti. Odborné vzdělání a kontinuální profesní rozvoj každého zaměstnance je základním stavebním kamenem naší společnosti.

  2. Všichni zaměstnanci poskytují pravdivé a aktuální informace o sortimentu lékáren tak, aby byly splněny všechny povinnosti plynoucí z platné legislativy, interních směrnic a standardů s důrazem na zajištění správné a bezpečné léčby a podpory zdravotního stavu klienta.  

  3. S informacemi o transakcích a diagnózách našich klientů musí být nakládáno zcela důvěrně. Použití údajů o našich klientech je možné ospravedlnit pouze a jedině z profesních důvodů a při jejich získávání, uchovávání, využití a aktualizaci je třeba striktně dodržovat pravidla o ochraně dat.  

Ověření internetových stránek a lékárny: Logo pro zásilkový výdej léčivých přípravků