Naše očekávání

Zajímá nás nejen to, CO naši zaměstnanci dělají za konkrétní pracovní činnosti, ale především, JAK k práci přistupují. Abychom šli všichni stejnou cestou, definovali jsme si klíčové kompetence jednotné pro všechny zaměstnance společnosti.

Kompetence definují náš způsob práce. Naplňování cílů není jen „odškrtávání“ aktivit a úkolů na konci dne.  Záleží i na tom, JAK cíle plníme, co se z nich učíme, jak je posunujeme dál a jak přitom spolupracujeme s ostatními. 

Definice klíčových kompetencí v naší společnosti znamená, že:

  • Máme definované standardy chování zaměstnanců
  • Posilujeme hodnoty firmy
  • Aktivně formujeme firemní kulturu
  • Efektivně nabíráme nové kolegy
  • Systematicky vzděláváme naše zaměstnance
  • Umíme identifikovat klíčové zaměstnance a talenty
  • Posilujeme roli manažera v procesu zvyšování výkonu zaměstnanců a hodnocení výkonu

 

Naše kompetence:

  • Proklientský přístup
  • Orientace na výsledek
  • Flexibilita
  • Komunikace
  • Spolupráce
  • Vedení lidí (pouze u vedoucích pozic)
Ověření internetových stránek a lékárny: Logo pro zásilkový výdej léčivých přípravků