Case study

Vyhodnocení soutěže o nejlepší case study pro oblast e-commerce!

Prezentace před vedením společnosti, které proběhly 17. 9. 2015 v Praze, máme úspěšně za sebou a jsou tady očekávané výsledky soutěže.

Pořadí je následující:

  1. Nikol Kadlecová a Martin Doležal
  2. Kristýna Čejdová
  3. Daniela Marková a Zdeněk Cahlík

Chtěli bychom všem zúčastněným mnohokrát poděkovat za jejich skvělé práce, za jejich píli a čas, který tomu věnovali. Všechny prezentace byly vynikající, ovšem vítěz může být jen jeden. Vítězům gratulujeme a všem přejeme mnoho úspěchů v jejich kariéře.

Management Dr.Max

 

A jaké bylo zadání?

Navrhněte projekt v libovolné oblasti e-commerce, jehož cílem bude zvýšit obrat, konkurenceschopnost, tržní podíl, počet klientů, spokojenost klientů apod. pro síť lékáren Dr.Max v ČR. Soutěž je otevřena všem studentům, kdy jeden student může zaslat jeden projekt, přičemž může jít i o týmový projekt. Na vypracování použijte všechna veřejně dostupná data o společnosti ČLH, a.s. lékárnách Dr.Max, lékárenském trhu jak v ČR, tak i v zahraničí. Vypracovaný projekt o max. 20 stránkách prezentace a případné dotazy zasílejte do 27. 7. 2015 na e-mail hanakova@drmax.cz.

Ze všech zaslaných studií vybereme 5-10 nejlepších, které postoupí do dalšího kola. V tomto kole proběhnou prezentace přímo před managementem společnosti. Všichni účastníci budou obeznámeni, zda postoupili do 2. kola či nikoliv. Výsledky budou také zveřejněny zde na webu. Termíny prezentací budou dohodnuty s účastníky individuálně. Výsledné vyhodnocení proběhne do konce července a finální práce budou ohodnoceny částkou 30, 20 a 10 tisíc Kč. Jednomu ze studentů, z nejlepších tří studií, bude nabídnuta praxe na marketingovém oddělení / odd. e-commerce společnosti ČLH, a.s. s perspektivou stálého zaměstnání.

Ověření internetových stránek a lékárny: Logo pro zásilkový výdej léčivých přípravků