Vlastní značka a exclusive brand

Program vlastní značky rozvíjíme systematicky už od roku 2011 s cílem nabídnout klientům standardní či nadstandardní kvalitu za férovou cenu. Dnes existuje několik stovek položek léčiv, doplňků stravy, registrovaných OTC, zdravotnických pomůcek, produktů dentální péče a dermokosmetiky nesoucích označení Dr.Max. Sesterská společnost Dr. Max Pharma pro ně v některých případech sama vybírá dodavatele surovin a zadává recepturu. Vlastní značka Dr. Max míří kromě českého i na trhy v dalších zemích, kde tyto lékárny působí. Výrobky vlastní značky jsou dostupné výhradně v síti lékáren Dr. Max a na E-Shopu Dr. Max. Pouze tímto způsobem je rovněž možné v ČR zakoupit francouzskou dermokosmetiku Uriage. Dr.Max Pharma jako výrobce volně prodejného lékárenského sortimentu představuje nejdynamičtějšího hráče na trhu. Podíl jeho produktů na obratu Dr.Max přesáhl v roce 2018 osm procent (při celkové výši bezmála 1,5 mil. korun). 

V poslední době se o přízeň zákazníků uchází například vlastní řada inovované sluneční kosmetiky Equilibria či čtyři řady pečující dermokosmetiky Nuance. Ta měla premiéru na začátku roku 2017 a úzce souvisí s celým konceptem péče o pokožku "Dr.Max pro zdraví a krásu" realizovaným v našich lékárnách. Jeho nejviditelnější částí jsou specializovaná dermocentra se širokou škálou souvisejících produktů. Dnes funguje v rámci lékáren Dr.Max už asi stovka dermocenter, k jejichž výbavě patří i diagnostická technika. Oděvy pro speciálně proškolené dermoporadkyně navrhovala známá módní návrhářka Beata Rajská.

Darujte na Vánoce to nejcennější Darujte na Vánoce to nejcennější