Tiskové zprávy

  • Každý pátý Čech ignoruje nebezpečí slunečního záření

    22.7.2016

    Pětina lidí z dotazovaných 8306 klientů lékáren Dr.Max si vůbec nepřipouští, že by je sluneční záření mohlo poškodit. Vyplynulo to z průzkumu provedeného v rámci osvětové kampaně této sítě lékáren, která byla nazvaná „Aby slunce bylo vždy jen přítelem“. Tři čtvrtiny oslovených mužů i žen tráví přitom denně na přímém slunci více než třicet minut. Polovina respondentů, nejčastěji ženy nad 60 let, také uvedla, že pozoruje na svém těle větší množství pigmentových znamének.

  • Privátní značka Dr. Max na stupních vítězů D Testu

    7.7.2016

    Kloubní výživa Dr. Max Complex 3 Aktiv zabodovala v nezávislém posuzování spotřebitelského časopisu D Test, ze kterého si odnesla jedno z nejlepších ohodnocení. Žebříček byl publikován v čísle 5/2016.

  • Dr.Max generálním partnerem rekordního Stanu proti melanomu (PŘEVZATÁ ZPRÁVA)

    24.5.2016

    V letošním roce Stan navštívilo rekordních 4001 osob. Bylo zjištěno 38 melanomů a 59 bazaliomů a spinaliomů. „Letošní vyšetřovací a preventivní akce mířily na osoby se světlou pletí, tedy s fototypem I-II. Takoví jedinci tvoří 15 % české populace. Jejich kůže je náchylnější ke spálení a později pigmentuje. Tyto osoby jsou kožními nádory ohroženy statisticky více,“ říká prof. MUDr. Petr Arenberger, DrSc, MBA.

  • Mobilní aplikace Dr.Max Média zpřístupňuje všechna periodika naší lékárenské sítě

    26.4.2016

    Lékárenská síť Dr.Max spustila po čtvrtletním zkušebním období plnou verzi aplikace, která na obou nejpoužívanějších platformách - tedy Android i iOS – umožňuje číst její periodika v jiné než klasické papírové podobě.

  • Výpadek průmyslově vyráběného Framykoinu umějí řešit lékárny ve svých laboratořích

    1.3.2016

    S nedostatkem léčivé masti Framykoin na trhu, na který upozorňují v poslední době česká média, má do značné míry řešení. Řada lékařů vystavuje pacientům recept na individuálně připravovanou mast s neomycinem, na jejíž výrobu je surovin dostatek.

  • PŘEVZATÁ ZPRÁVA - Benefity pro válečné veterány se úspěšně rozvíjí za účasti Dr. Max

    10.2.2016

    Projekt Benefity pro válečné veterány, který loni v listopadu u příležitosti Dne válečných veteránů představil ministr obrany Martin Stropnický, se dále úspěšně rozvíjí. Nabízená zvýhodnění se týkají stále širšího spektra služeb.

  • Privátní značka Dr. Max - už jako jediná "privátka" v portfoliu ViaPharmy

    1.2.2016

    Privátní značka Dr. Max zůstává již jako jediná svého druhu v portfoliu sesterské distribuční společnosti ViaPharma. Ta odprodala svou vlastní privátní značku A-Lékárna na konci roku 2015 společnosti Pharmos.

  • Zapomeňte na plakáty. Papírová reklama ve výlohách Dr. Max končí

    14.1.2016

    Z výkladních skříní všech lékáren Dr. Max zmizí do konce ledna tradiční papírové plakáty. Všude je nahradí digitální nosiče. Už teď jsou obrazovky instalovány ve více než polovině poboček největší tuzemské lékárenské sítě. A není to jediná změna, kterou lékárny Dr. Max projdou.

  • Nejstarší lékárny v Praze a Brně v barvách Dr. Max

    21.12.2015

    Hned ve dvou pobočkách sítě Dr. Max lze podniknout expedici do farmaceutické historie. Lékárna U zlatého hada na Národní třídě má nejstarší vybavení v hlavním městě, i když tak zvenku nevypadá, a o apotéce U červeného raka v Brně se dokonce říká, že podobný rekord drží v rámci celé střední Evropy.

  • Speciální taxi svezlo první seniory a handicapované

    18.12.2015

    Tento týden nasedli do Taxíku Maxíku první starší a zdravotně postižení cestující. Jednalo se o obyvatele Liberce, kde oficiálně začne služba fungovat v lednu.

Ověření internetových stránek a lékárny: Logo pro zásilkový výdej léčivých přípravků Logo pro zásilkový výdej léčivých přípravků