Tiskové centrum (134)

  • Projekt, jehož cílem je rozběhnutí provozu celé sítě podobných prodejen a výdejen, odstartoval v Chebu. Ještě letos mají podobné pobočky začít sloužit pacientům i v pražských Modřanech, Sedlčanech a Brandýse nad Labem.

  • Téměř 160 diagnostikovaných zhoubných nádorů při necelých 4200 vyšetřených. Taková je bilance letošního Stanu proti melanomu, na kterém se lékárny Dr.Max podílejí jako generální partner. To je vyšší záchyt než v uplynulých letech a dokazuje to, že obyvatelé Česka stále podceňují nebezpečí slunečního záření. Je to jasné varování před nastupující letní sezónou.

  • Lékárny Dr.Max jsou už třetím rokem generálním partnerem Stanu proti melanomu, nejmasovější preventivní akce zaměřené především na zjišťování výskytu maligního melanomu způsobujícího rakovinu kůže. Stan proti melanomu je pro Dr.Max významným a zároveň přirozeným odborným partnerem, protože na téma péče o pokožku se největší lékárenská síť v ČR zaměřuje dlouhodobě a systematicky.

  • Veřejnost vybrala PharmDr. Lukáše Dobrovolného z olomoucké lékárny Dr.Max jako "svého" Lékárníka roku.

  • Obrat lékárenské sítě Dr.Max, kterou provozuje společnost Česká lékárna holding, činil v loňském roce 16,108 mld. Kč. To je přibližně osmiprocentní růst oproti roku 2016. Tržby e-Shopu Dr.Max vzrostly ve stejném období o víc než sto procent. Obrat vlastní značky Dr.Max v Česku překročil magickou hranici 1 mld. Kč. Kontroly SÚKL pak potvrdily vysokou kvalitu práce v lékárnách Dr.Max. Ty za sebou mají – podtrženo a sečteno – velmi úspěšný rok.

  • Podle měření výzkumné agentury GfK StarchMetrixTM se ukázala akční nabídka lékárenské sítě Dr.Max prezentovaná v rámci tištěného nákladu týdeníku Květy jako nejúčinnější reklama za celý rok 2017. Podle zmíněné agentury šlo zároveň o tištěnou reklamu s nejvyšším zásahem za celou dobu, kdy se měření StarchMetrix v souvislosti s projektem sledovanosti tištěných médií provádí.