Tiskové centrum (137)

  • Veřejnost vybrala PharmDr. Lukáše Dobrovolného z olomoucké lékárny Dr.Max jako "svého" Lékárníka roku.

  • Obrat lékárenské sítě Dr.Max, kterou provozuje společnost Česká lékárna holding, činil v loňském roce 16,108 mld. Kč. To je přibližně osmiprocentní růst oproti roku 2016. Tržby e-Shopu Dr.Max vzrostly ve stejném období o víc než sto procent. Obrat vlastní značky Dr.Max v Česku překročil magickou hranici 1 mld. Kč. Kontroly SÚKL pak potvrdily vysokou kvalitu práce v lékárnách Dr.Max. Ty za sebou mají – podtrženo a sečteno – velmi úspěšný rok.

  • Podle měření výzkumné agentury GfK StarchMetrixTM se ukázala akční nabídka lékárenské sítě Dr.Max prezentovaná v rámci tištěného nákladu týdeníku Květy jako nejúčinnější reklama za celý rok 2017. Podle zmíněné agentury šlo zároveň o tištěnou reklamu s nejvyšším zásahem za celou dobu, kdy se měření StarchMetrix v souvislosti s projektem sledovanosti tištěných médií provádí.

  • Od ledna může čerpat všechny výhody klientského programu každý, komu byla vystavena Karta výhod Dr.Max. Dosud mohli plnou škálu benefitů čerpat jen potřební: senioři, zdravotně hendikepovaní, děti a váleční veteráni.

  • Taxík Maxík, sociální taxislužba, kterou do života uvedlo Konto Bariéry Nadace Charty 77 ve spolupráci s lékárnami Dr.Max, mohou už využívat i občané Benešova, Mostu a Svitav. Taxík Maxík poprvé vyjel v roce 2016 v Prachaticích a Liberci. Vloni se přidaly Kutná Hora, Praha 5 a Ústí nad Orlicí.

  • Poté, co pro podezření infikováním salmonelou nařídilo francouzské ministerstvo zdravotnictví stažení části produkce dětské výživy vyráběné společností Lactalis, se samotný výrobce rozhodl stáhnout z trhu ještě další výrobky. Tento fakt se dotkne i prodejů v české síti Dr.Max.

Darujte na Vánoce to nejcennější Darujte na Vánoce to nejcennější