Tiskové centrum (131)

  • V barvách Dr.Max zahájily činnost dvě lékárny v hlavním městě autonomní oblasti Vojvodina.

  • Lékárenská síť Dr.Max otevřela už svou druhou centrální laboratoř – tentokrát v moravské metropoli. Nové pracoviště zřízené v zázemí lékárny v objektu brněnského BB Parku na Londýnském náměstí se specializuje na individuální přípravu, tzv. IPLP. To znamená, že jakékoli vyřízené objednávce předchází lékařský recept. Zaměřením na IPLP brněnská laboratoř vhodně doplňuje obdobné pracoviště Dr.Max v Nučicích u Prahy.

  • Jde o tři lékárny ve Vsetíně a jednu ve Vizovicích.

  • Obrat lékárenské sítě Dr.Max, kterou provozuje společnost Česká lékárna holding, činil v loňském roce 14,895 mld. Kč. To je přibližně pětiprocentní růst oproti roku 2015. Tržby e-Shopu Dr.Max vzrostly za stejné období o sto procent.

  • Největší tuzemská lékárenská síť sází čím dál víc na téma péče o pokožku. Poté, co se stala generálním partnerem Melanomového stanu a představila dvě dermokosmetické řady vlastní značky, nejnověji vymezuje ve vybraných lékárnách speciální prostor pro prodej dermokosmetiky a poskytování souvisejícího odborného poradenství. Koncept dostal název „Dr.Max pro zdraví a krásu“.

  • Po agenturách STEM/MARK a Datamar potvrdila kvalitu lékáren i agentura Nielsen Admosphere. Informoval o tom portál Retailek zpravodajského serveru Médiář. Podle jeho informací jsou lékárny Dr.Max nejlépe hodnocenými ve všech kritériích, na jejichž základě se klienti rozhodují, jakou lékárnu navštíví. Lékárny Dr.Max jsou také nejčastějším cílem českých pacientů.