Věrnostní systém Dr.Max má už 4 miliony členů

 

Praha / Uničov, 6. 11. 2020 – Čtyřmiliontým členem věrnostního programu se stala paní Božena Prášilíková z Litovle. Pro zajímavost: třímiliontý účastník byl zaregistrován v září 2018. Věrnostní systém Dr.Max prošel zásadní změnou v roce 2015, kdy došlo ke kompletní přeregistraci klientů a potom o 3 roky později, kdy nabídl své výhody všem skupinám pacientů bez ohledu na věk, a zpřehlednění výhod. Díky novým registracím v roce 2015 bylo možné zohlednit i v té době teprve chystanou legislativu související s GDPR.

Program “Karta výhod Dr.Max” nabízí v současnosti finanční benefity (možnost využít letákové akce, uplatnit slevy z doplatku na recept, individuální slevové kupóny rozesílané členům v sadách několikrát ročně apod.) a rovněž nefinanční (on-line poradenství, vzdělávací brožury a příbalové letáky, služby v rámci mobilní aplikace - zjednodušenou verzi tzv. patient compliance programu, kde jde v podstatě o osobního asistenta při užívání léků, upozorňujícího např. na frekvenci a dávkování či přehled vyzvednutých léků).

Od letoška poprvé lze mít primární kartu přímo v mobilu. Dosud bylo možné vstoupit do programu pouze za vydání plastové karty. Nově existuje možnost založení členství pouze elektronickou formou, bez nutnosti jejího fyzického vlastnictví. Registraci do klientského programu bezplastovou formou je možné provést na webové stránce https://kartavyhod.drmax.cz/  a také je možné zaregistrovat se přes mobilní aplikaci Dr.Max. Možnost založit si plastovou klientskou kartu na základě vyplněného papírového formuláře v lékárně samozřejmě zůstává.

 

V rámci věrnostního systému fungují i speciální kluby Dr.Max Baby, Dr.Max Dia, Dr.Max Beauty či Dr.Max Vet orientované na  zájmy specifických klientských skupin (matka a péče o dítě, diabetes, zdraví a krása či péče o domácí zvířata). Např. diabetikům zůstává po celou dobu existence věrnostního programu zachován princip prodeje inzulínů bez doplatku.

Koronavirová krize, která se na jaře projevila dočasně I sníženým provozem v českých lékárnách, neměla na zájem o členství v klientském programu vliv. Týdenní přírůstky byly rovnoměrné, na podzim ještě akcelerovaly. Mailing v rámci klientského programu byl během pandemie využíván i k šíření obecné zdravotnické osvěty.

Klientský program Dr.Max rozvinutý primárně v České republice, se úspěšně implementuje i v jiných zemích, kde značka Dr.Max působí. Dostalo se mu několika ocenění, včetně mezinárodních. Ceny Loyalty Magazine Award, jakéhosi Oscara pro věrnostní programy, si odnesl hned ve třech kategoriích, mimo jiné jako „nejlepší nový věrnostní program roku“ a „nejlepší program v rámci regionu střední a východní Evropy“. Letos poprvé podpořila síť Dr.Max v Česku věrnostní program i speciální videokampaní určenou pro televize a sociální sítě.