KetoDiet Proteinové grissini 55 g

Potraviny a nápoje

Značka: KETODIET
KetoDiet Proteinové grissini jsou skvělou variantou běžného bílkovinového jídla . Mají snížený podíl sacharidů a jsou nabité vlákninou.
Skladem na e-shopu
nebo okamžitě k rezervaci v 0 lékárnách
129

Cena za 100 g: 235 Kč

O produktu

50127593

Jemně solené tyčinky sypané sezamovými a lněnými semínky a s vysokým podílem bílkovin. KetoDiet Proteinové grissini 55 g mají snížený podíl sacharidů a jsou nabité vlákninou. Dopřejte si svou pochoutku na cestách nebo jako přílohu k zeleninovým salátům. Semínkové grissini jsou skvělou variantou běžného bílkovinového jídla, a můžete si je dát už v 1. kroku dietního plánu. Jen pozor, v průběhu dietního plánu je potřeba balení rozdělit na 2 porce.

Hlavní vlastnosti

  • snížený obsah sacharidů
  • vysoký obsah bílkovin, díky kterým zasytí na delší dobu
  • bílkoviny přispívají k budování svalové hmoty
  • neobsahují glutamáty, barviva ani konzervanty
  • vysoký obsah vlákniny
  • praktické balení vhodné i na cesty

KetoDiet Proteinové grissini 55 g2


Složení

Rostlinné bílkoviny 32,6 %, (pšeničnásójová, z lupiny), pšeničná grahamová mouka, sójové boby, lněná semínka, pitná voda, sójové vločky, pekařské droždí, sušený pšeničný kvásek, jedlá sůl, ječný slad, ovesná vláknina, posyp [lněná semínka (hnědé, zlaté), bílá sezamová semínka, slunečnicová semínka, jedlá sůl, kmín, granulovaný česnek, koření, řepkový olej]. Alergeny jsou ve složení vyznačeny tučným písmem. Může obsahovat stopy mléka a vajec.

Rostlinné bílkoviny 32,6 %, (pšeničnásójová, z lupiny), pšeničná grahamová mouka, sójové boby, lněná semínka, pitná voda, sójové vločky, pekařské droždí, sušený pšeničný kvásek, jedlá sůl, ječný slad, ovesná vláknina, posyp [lněná semínka (hnědé, zlaté), bílá sezamová semínka, slunečnicová semínka, jedlá sůl, kmín, granulovaný česnek, koření, řepkový olej]. Může obsahovat stopy mléka a vajec.

Alergeny jsou ve složení vyznačeny tučným písmem.

Použití

Od 2. kroku dietních plánů si můžete ke grissinům připravit dip z bílého jogurtu nebo tvarohu. Grissini jsou skvělé v kombinaci s kvalitní šunkou, sýrem nebo parmezánem. Od 3. kroku dietních plánů můžete popustit uzdu fantazii a vytvořit si pestřejší zeleninový salát.

Upozornění: obrázky mají pouze informativní charakter.