Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • vysazení antikoncepce

    Dotaz z 11. 6. 20241 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Beru hormonální antikoncepci 3 měsíc, bohužel měla jsem migrény, na sex mi začala nechuť a přibrala sem 5 kg. Chci na konci plata vysadit, ale mám strach že se mi hormony rozbouri, a budu pribirat více nebo padání vlasů atd..Dá se toto něčím podchytit? Nebo při krátkém užívání Toto nehrozí? Děkuji
    PharmDr. Radka Procházková
    Na dotaz odpovídá
    PharmDr. Radka Procházková

    Dobrý den,

    po vysazení antikoncepce lze doporučit užívání hořčíku a kontryhelu (zlepšuje zažívání a vyrovnává hladinu hormonů). Všechno se postupně dostane do normálu, ale chce to jen čas. Tělo potřebuje určitou dobu, aby se vyrovnalo s tím, že cyklus už za něj neřídí hormony obsažené v pilulkách. Pokud se cyklus nesrovná (případně se neupraví i ostatní problémy) do 5 menstruačních cyklů nebo se Váš stav bude zhoršovat, navštivte gynekologa.

    S přáním hezkého dne.

    Procházková Radka

    Podobné dotazy

    • Vysazeni antikoncepce

      Dobry den, chci vysadit Calletto, ale z minulosti vim, ze se mi po vysazeni zacne delat velke zanetlive akne na obliceji i jinde. Prosim o radu, co mohu udelat, abych tvorbu tohoto zanetliveho akne...

    • Vysazeni antikoncepce

      Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli můžu kombinovat kontryhel, pupalku, kopřivu, kys. Listovou a Macu. Děkuji

    • Antikoncepce vysazení

      Dobrý den, mám prosím dotaz, jak dlouho trvá než vyprchá antikoncepce(Asumate)z těla nebo za jakou dobu přijde snížení estrogenních hormonů z těla po vysazení antikoncepce? Objevili se u mě vedlejší...

    • Vysazení antikoncepce

      Dobrý den, začala jsem užívat antikoncepci Minerva, ale po skončení menstruace jsem přes týden vkuse špinila, což mi nebylo příjemné a tak jsem se rozhodla antikoncepci vysadit.Špinění ale nepřestalo a...

    • Vysazení antikoncepce

      Dobrý den, po 15 letech vysazuji antikoncepci kvůli zhoršujícím se křečovým žilám(děti nemám).I při HAK se mi dělalo akné ale počítám se zhoršením a zhoršením menstruace která určitě nebude pravidelná...

    • Vysazení antikoncepce

      Dobrý den, asi 3 roky používám antikoncepci, ale minimálně půl roku bez menstruace. Jaká je pravděpodobnost,že dostanu menstruaci první měsíc po vysazen? Děkuji za odpověď.

    • Vysazení antikoncepce

      Dobrý den, ráda bych v září vysadila po 15 letech antikoncepci a započala se snažit o dítě. Ráda bych jako podporu užívala GS Mimistar a zajímalo by mě, zda ho můžu užívat již teď, tedy když jsem ještě...

    • Vysazení antikoncepce

      Dobrý den. Začala jsem brat antikoncepci 1. den menstruace. Spinila jsem i po skončení menstruace,takže jsem HA přestala brát. Vzala jsem si celkem 7 tabletek. Dnes je to 32. den cyklu a stále jsem...

    • vysazení antikoncepce

      Dobrý den,beru antikoncepci nasrovnani cyklu.Jedla jsem 2mesice,nyní začala 3.mesic(snědla jsem 3prášky),mohu nyní vysadit? A přestat ji užívat? Uvědomila jsem si to pozde. Jak je to pak s otěhotněním?...

    • Vysazení antikoncepce

      Mohu po načnutí plata po 5 prášcích, ihned vysadit antikoncepci Mywy kterou jsem brala 9 měsíců ??. Všude píšou dobrat plato a vysadit.. chtěla bych ale hned, o kolik je riziko větší ve změnách pro tělo...

    Nejnovější otázky v poradně