Je problém když jsem si prášky posunula o 4 dny?

8.11.2019

Posunula jsem si antikoncepci o 4 dny a spali jsme spolu s přítelem,. Byla jsem chráněna i ty 4 dny? Nemůže se něco narušit? Děkuji,

Na otázku odpovídá

Všeobecné poradenství
PharmDr. Radka Kvapilová

Dobrý den, záleží, co myslíte tím posunutím (zapomenutí užití tablety, oddálení užívání dalšího platíčka…). Každopádně bych dodržovala doporučené dávkování Vaší antikoncepce. Účinnost hormonální antikoncepce závisí totiž na pravidelnosti užívání pilulek - je ji potřeba brát každý den ve stejnou dobu (některé antikoncepční pilulky ovšem počítají se 7 denní pauzou, ve které se pilulky neberou a přichází obvyklá menstruace), teprve pak je zajištěna téměř 100% ochrana před nechtěným otěhotněním. Riziko chyby je též závislé na tom, ve kterém týdnu cyklu se tomu tak stalo. Pro klid duše kontaktujte gynekologa. S přáním hezkého dne Kvapilová Radka

Nejnovější otázky v poradně

  • Mgr. Daniela Vondráčková

    Dobrý den. Mám dvouměsíčního chlapečka, užívá Vigantol. Plně kojím. Nemůžu mléko ani mléčné výrobky, malý má pravděpodobně alergii. Doktorka mi doporučila užívat vápník v tabletách. Koupila jsem...

  • Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den dostala jsem antibiotika Dalacin C ale bolest zubu nijak neustoupila chci se zeptat jesi ke možné k tomu užívat proti bolesti ibalgin nebo ibuprofen ?

  • Dobrý den, jakou má Flamigel trvanlivost po otevření? Děkuji za odpověď.

  • Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den. Mohlo se něco stát, pokud se omylem párkrát dostal Acnatac gel do očí jen malinkém množství? Je to už pár dní, oko jen občasně mírně palí a je unavené, ale to se už dělo předtím a je to u...

  • Ráda bych koupila mamince Nutridrink, ale nevím, zda jsou vhodné i pro diabetiky nebo jsou pro ně některé speciální. Můžete prosím poradit ? Děkuji

  • Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý de. Mohlo se něco stát při spolknutí kosti okouna? Nevím zda k tomu došlo, ale nedošlo k žádnému dušení. Je to už 4 den a zatím kromě kašle t nachlazení nemám jine příznaky. Tudíž je to asi v...

  • Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den přeji, prosím pěkně o radu. Mám kapky do očí Systane Balance. Mají mléčný zákal. Je to normální? Můžu je bezpečně používat? Děkuji předem za odpověď a přeji hezký den.

  • Dobrý den,od pátku jsem doma z nemocnice,prodělala jsem infarkt v zadním mozku a dostala jsem Fraxiparin forte. Po lumbální punkci jsem 7 den.mam hrozné bolesti hlavy a nezabírá novalgin, ani...

  • Dobry den ,prosím o radu ,jake kapky použít proti piskaní a hučeni v uchu ,je i bolest hlavy.Dědovi 62let ,potiže má cca.týden k lekaři zatim nechce Děkuji za odpoveď

  • Dobry den , chtela bych se zeptat ,koupila jsem si tobolky de-press ,ktery obsahuje 20 mg třezalky tečkovane, tak se chci zeptat zda to může ovlivnit hormonalní antikoncepci. Dekuji