Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Možná souvislost modřiny se současně užívanými léky na zlepšení žilní cirkulace.

    Dotaz z 28. 10. 20261 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den,prosím o radu.Objevila se mi modřina na zápěstí velikosti 7x2cm,nebouchla jsem se ani nic podobného. Chci se zeptat beru Detralex 2tablety ráno a koupila jsem si k tomu Hemoxin který beru v poledne a večer po jedné tabletě. Můžu to brát i nadále nebo to může být nějaká spojitost s modřinou. Beru ještě Betaloc 100,Rosucard. Mám otoky nohou.Děkuji za odpověď
    Mgr. Silvie Doležalová
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Silvie Doležalová

    Pěkný den,

    samotná přítomnost modřiny na zápěstí bez úrazu nemusí hned znamenat nic závažného, ale určitě stojí za pozornost, zvláště pokud se objevila spontánně. Detralex ani Hemoxin běžně nezpůsobují výrazné zvýšení krvácivosti ani tvorbu modřin. Rosucard a Betaloc také typicky nejsou příčinou samovolných modřin. Proto je méně pravděpodobné, že by za modřinu mohla právě kombinace těchto léků. Pokud se jedná o ojedinělou modřinu a nemáte další potíže, můžete Detralex i Hemoxin užívat dál podle doporučení. Zpozornět byste měla v případě, že by se modřiny začaly objevovat opakovaně, byly větší, přidávalo se krvácení z nosu, dásní, nadměrně silná menstruace nebo drobné tečkovité krvácení na kůži. V takovém případě by bylo vhodné navštívit praktického lékaře a nechat zkontrolovat krevní obraz a srážlivost krve.

    S pozdravem

    Silvie Doležalová

    Nejnovější otázky v poradně