516 770 100 | info@drmax.cz | O nás

Ztráta pigmentů

11.2.2019

Dobrý den, moje maminka má fleky na rukou (ztráta pigmentů), chtěla bych se zeptat, jestli na to existuje nějaká mastička? Děkuji za odpověď


Na otázku odpovídá

Všeobecné poradenství

PharmDr. Radka Kvapilová

Dobrý den, depigmentace neboli vitiligo je kožní onemocnění, které se projevuje výskytem bílých skvrn na kůži či ložisky výrazně světlejších vlasů, vousů, řas nebo obočí. Vzniká následkem zániku kožních buněk (melanocytů), které produkují kožní pigment - melanin, jenž dává naší pleti určitý tón. V současné době nelze onemocnění uspokojivě léčit. K dispozici je jednak léčba podpůrná - podávání antioxidantů, které tlumí poškození buněk vznikajícími působky v melanocytech a podávání betakarotenu, které stimulují pigmentaci. Jako nejúčinnější je považována léčba pomocí mastí s obsahem kortikoidů. S přáním hezkého dne Kvapilová Radka

Nejnovější otázky v poradně

  • spray nebo pastilky

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • cena

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • Omega 3

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • Bolest v krku

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • Famosan a alkohol

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • Bellasin 40+

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • Tělesná teplota u konzumace kofeinu

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • vysoký krevní tlak

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • vigantol

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst
  • Dobry dem prosim vas kde bych sehnala VIGANTOL kapky co mi predepsali

    Vydáno: 16.2.2019

    Přečíst

Tento produkt momentálně nelze objednat.

Z důvodu inventury bude možné objednávku vytvořit příští týden.

Omlouváme se za dočasnou nedostupnost. Omezení se týká jen vybraných produktů.