Kruhové svědivé vyrážky na kůži: Možná souvislost s lékem Milurit?
Dobrý den, vznik kožní vyrážky může mít několik možných příčin. Může se jednat o plísňovou infekci kůže, kožní reakci na léky nebo kožní projev jiného onemocnění. Doporučuji, návštěvu lékaře v aktivní fázi vyrážky. Pouze lékař je schopný vyvodit příčiny vzniku této vyrážky. Prozatím je vhodné používat k omývání pokožky mýdla vhodná pro citlivou kůži např. Uriage Xémose mycí gel. Všechny zmiňované přípravky zakoupíte v lékárnách Dr.Max nebo na www.drmax.cz
Nejnovější otázky v poradně
Zhoršení tinnitu při užívání Prestaria Neo: Možné souvislosti a řešení.
Dobrý večer, beru Prestarium neo a zhoršil se mi tinitus. Dekuji za odpověď.
Rychlá pomoc při nachlazení močového měchýře u mužů: vhodné přípravky a doporučení.
Dobrý den jsem muž 41let,mam asi nastydlí močový měchýř.Co užít jako první pomoc.Děkuji
Dávkování antibiotických kapek Pamycon: Doporučený časový rozestup a vhodné intervaly.
Dobrý den. Syn má mít 4x denně atb kapky Pamycon do nosu. Jaky časový rozestup máme dodržovat? Třeba 8, 12, 16, 20:00 je v pořádku po 4 hod?
Kombinace Vigantolu a Caltrate D3: Možné současné užívání a význam pro zdraví.
Prosím mohu užívat VIGANTOL a zároven CALTRATE D 3
Imunita po prodělané toxoplazmóze a rizika při plánování těhotenství v případě nákazy v minulosti
Dobrý den. Mohu být v klidu pokud jsem v Opavě, v letech 1996 již prodělala infekční toxompasmózu a byla přeléčena lékem Biseptol. Protože dnes jsem slyšela od spolupracovnice z práce, která plánuje...
