Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Léky a pocení

    Dotaz z 22. 7. 20241 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Jsem diabetik 67 let,beru meformin 1000,januvia 100,omeprazol 20,rosucard 10,tezeo 80/25 a taruzu 1 na tlak,několikrát za den mám návaly pocení hlavy a obličeje,mohou to dělat léky na tlak?
    Mgr. Jana Vaverová
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Jana Vaverová

    Dobrý den,
    zvýšené pocení je méně častý nežádoucí účinek přípravku Tezeo. Zvýšené pocení bylo také vzácně zaznamenané i u přípravku Omeprazol. Návaly horka jsou zase méně častým nežádoucím účinkem přípravku Taruza. Doporučuji konzultovat jakékoliv nové nebo neobvyklé symptomy s Vaším lékařem.
    Přeji krásný zbytek dne.
    Vaverová

    Podobné dotazy

    • poceni

      Dobrý den,mám návaly poceni a to hlavně na oblastech hlavy i pod vvlasy ,cela chtěla bych použit jenvox ale nevím ,jak se nanáší ve vlasové části a zda si po každém nanešení musí mýt hlava děkuji za...

    • Nadměrné pocení

      Prosím, co na nadměrné pocení se silným zápachem? Jde o syna v pubertě, potí se i v klidu a ten zápach je jeho noční můrou.Děkuji

    • Pocení nohou je vhodnýHansaplast

      Manželovi se potí nohy a páchnou. Je vhodný Hansaplast Activ Silver? Nebo poraďte

    • EXCIPIAL DeoForte 50g - omezení pocení

      Nedostupnost produktu je jen dočasná nebo už nebude vyráběn? Existuje obdobná náhrada?

    • Poceni

      Dobrý den, po covidu před 2,5 měsíci mi našli gastritidu. Mimo jiné bolesti nohou rukou a velké pocení. Může to souviset /pocení/ s gastritidou? Děkuji.

    • Nadměrné poceni po lécích na tlak

      Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné že po nasazení Bisoprololu a Agenu jsem se začala nadměrně potit.musim se několikrát za den převlékat i při běžných činnostech.Léčím se s hypofunkcí štítné...

    • Poceni

      Dobrý den mám dceru 11 let už tak dva roky se potí a běžné dostupné deodoranty nezabírají potřebovala bych poradit co na to.

    • nocni poceni

      Dobrý den, neberu žádné léky, hormony bych měla mít v pořádku. Když se v noci vzbudím, ihned se zpotím a přestože odstraním přikrývku a jsem v chladném pokoji, tak se potím např. další hodinu a nejde to...

    • Nadmerne poceni

      Je mi 64 let.Poslední dobou mám často oblevy /pocení/.Dříve jsem tyto problémy neměla.Prosím o radu

    • Poceni po atb

      Dobrý den, Před třemi dny jsem dobrala atb na anginu clarithromycin teva (náhražka za klacid) neustále se nadměrně potím může to být spojené s užíváním atb? Dekuji

    Nejnovější otázky v poradně