Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Léky

    Dotaz z 14. 2. 20241 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den, ráda bych se optala, zda mohu mohu brát léky Atarax a neurontin. Děkuji
    Mgr. Barbora Jedličková
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den,

    současné užívání hydroxyzinu (Atarax) spolu s gabapentinem (Neurontin) může zvýšit nežádoucí účinky, jako jsou závratě, ospalost, zmatenost a potíže s koncentrací. Někteří lidé, zejména starší lidé, mohou také pociťovat poruchy myšlení, úsudku a motorické koordinace. Doporučuji o této kombinaci upovědomit lékaře. Během léčby těmito léky byste se měli vyhýbat nebo omezit používání alkoholu. Vyhněte se také činnostem vyžadujícím duševní bdělost, jako je řízení nebo obsluha nebezpečných strojů, dokud nebudete vědět, jak na Vás léky působí.

    S pozdravem

    Barbora Jedličková

    Podobné dotazy

    Nejnovější otázky v poradně