Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Nevolnost po ránu při užívání léků a probiotik

    Dotaz z 15. 9. 20261 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Zdravíčko. Již delší dobu pobírám eliceu (10 mg), Mirzaten Oro Tab (15 mg) a pro případ nouze mám i Dogmatil (50 mg). Teď jsem začal užívat po dlouhé době probiotika/prebiotika. Čím to může být, že mi je (hlavně v pracovní dny) po ránu nevolno?
    Mgr. Sabina Lazorová
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Sabina Lazorová

    Dobrý den,

    probiotika s prebiotiky (vlákninou) mohou první dny způsobovat lehké potíže s trávením, než si střevo zvykne a vyrostou nové mikroorganismy. Nejčastěji jde o nadýmání, ale může se vyskytnout i jiná nepříjemnost. Obvykle ustoupí do pár dnů od začátku užívání. Podvědomý stres však také může být spouštěčem nevolnosti, a to i přes užívání Elicey. Samotný serotonin má účinek i na střevo, zvýšená hladina serotoninu může zvyšovat střevní peristaltiku a způsobit až průjem. Nauzea je také velmi častým nežádoucím účinkem Elicey. 

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Sabina Lazorová

    Podobné dotazy

    Nejnovější otázky v poradně