Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Obtize

    Dotaz z 7. 7. 20231 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Můžu prochladnout když mám studenti nohy . Často chodím na malou když hodně piju
    PharmDr. Radka Procházková
    Na dotaz odpovídá
    PharmDr. Radka Procházková

    Dobrý den,

    prochladnutí "od nohou" může dopomoci k infekci močových cest. Při obtížích s močením je vhodné navštívit lékaře, který provede patřičná vyšetření, ať situaci nepodceníte.

    S přáním hezkého dne.

    Procházková Radka

    Podobné dotazy

    • močové obtíže

      Mám již týden problémy s močením - pálení , tlak v podbříšku a bolesti genitálií. Lékař mi minulý pátek napsal Urifos, ale já jsem ještě užívala Normix na divertikulitidu. Užívám ho jeden týden v...

    • Močové obtíže

      Dobrý den, už dva týdny se potýkám s obtížemi při močení. Nejsou dramatické, většinou jde o takové divné pocity, že se člověk nevyprázdní úplně, jindy mě občas bodá, či pobolívá podbřišek. Je to...

    • Zažívací obtíže

      Dobrý den, Chtěl bych se zeptet a poradit se, zda je nějaký lék, či doplněk stravy obecně na zažívání, našel jsem třeba Iberogast, ale ten prý nejde užívat dlouhodobě. Takže mám na mysli něco, co mohu...

    • Obtíže po málem množství alkoholu

      Dobrý den, už nějaký ten měsíc trpím tím, že mi je i po málem množství alkoholu špatně - průjem, pocit na zvracení, bolest hlavy. Existuje nějaký doplněk stravy, apod. který by tohle mohl nějak zmírnit?...

    • Žaludeční obtíže pri užívání wobenzymu

      Dobry den, prosím pri užívání wobenzymu jsem mela žaludeční problemy ,přestala jsem ho užívat z tihoto důvodu je nejaká možnost ,jak to řešit .Co doporučujete? Dekuji

    • Dýchací obtíže

      Dobrý den, je mi 20 a před třemi lety jsem byla na operaci srdce (defekt septa komor). Na kardio už nechodím. Nedávno jsem začala mít pocit, že mám občas potřebu hlubšího dechu a trvá to tak i několik...

    • Střevní obtíže a antidepresiva

      Dobry den, jiz třetí den mě trápí střevní obtíže, které se snazim zalecit dietou, smectou a rehydratacnim roztokem. Mam take teplotu, na kterou spolu s bolesti beru Paralen 500. Uzivam kazde rano leky...

    • Možné obtíže při vysazení antikoncepce po dvouměsíčním užívání.

      Dobrý den,plánují na konci blistru vysadit po 2 mesicich užívání antikoncepci.Nesedla mi.Chci se zeptat jestli mě čekají nějaký obtíže z vysazení.Dekuji

    • dýchací obtíže

      Dobrý den,nemohu se pořádně nadechnout, protože když dýchám tak mě píchá z krku do boku až k hrudníku, jenna levé straně. Je mi 14 a bojím se,že budu mít třeba nějaké srdeční potíže po otci. Děkuji za...

    Nejnovější otázky v poradně