pPoč vám nefunguje e-shop

Dotaz z 13. 12. 2019:

dávám zboží do košíku, kdy se objevuje počet položek, ale košík je prázdný.

Mgr. Barbora Jedličková
Na dotaz odpovídá Mgr. Barbora Jedličková

Dobrý večer, dotazy k e-shopu a webovým stránkam smerujte, prosím, priamo na administrátora (telefonicky každý pracovní deň od 8:00 do 17:00 na +420 516 770 100; prípadne e-mailom na eshop@drmax.cz). S pozdravom Barbora Jedličková

Podobné dotazy

  • Mgr. Barbora Jedličková
    icons/question

    dávám zboží do košíku, kdy se objevuje počet položek, ale košík je prázdný.

  • Mgr. Barbora Jedličková
    icons/question

    neni lek kteri eje volne v prodeje u vas v eshope

  • Mgr. Barbora Jedličková
    icons/question

    Vipil jsem přípravek pro erecta shot, počkal půl hodky. Partnerka se snažila ale nic. Dal jsem druhý a nic. Přes den jsem užil pervitin, bude to tím?

  • Dobrý den. Ráda bych u vás objednávky dělala přes e-shop, ale nejde se mi přihlásit přes kartu výhod. Stále to píše, že se požadavek zpracovává...a nic. Pomůžete mi prosím? Děkuji

  • Proč jsou všechny pobočky v centru Prahy nedostupné pro dodání pří objednání přes eshop a některé dokonce nejsou uvedeny ?

  • Mgr. Klaudia Štupáková
    icons/question

    Dobrý den, nefungují mi přihlašovací údaje. Zažádám o změnu, ta proběhne, ale přihlásit se nemohu. Co s tím? Jana

  • Mgr. Sabina Lazorová
    icons/question

    V aplikaci na iPhone nepozna muj ucet,az kdyz kliknu na zapomenute heslo tak kartu nacte login jan.fliegl@outlook.cz mobil 777081691,karta 2810088592407,prosim muzete mi poradit jak dostat moji kartu...

  • 27.8.2019 jsem obdržela k narozeninám dárek slevový kod platnost do 30.9.2019 a je vždy odmítnut jako neplatný. Za dárek děkuji a také za vysvětlení.

  • PharmDr. Lukáš Dobrovolný
    icons/question

    Dobrý den, běžně u vás nakupuji a objednávám zboží. Nyní se mi nelze přihlásit k účtu nevím co napsat do přihlašovacího jména vždy mi tam vyskočí- žádné uživatelské jméno kartavyhod.drmax.cz - nevím co...

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Dobrý den. Dne 13.6.2019 jsem zakoupil tento výrobek: https://www.drmax.cz/arpalit-dog-elektronicky-repelent zde na eshopu (obj. 519555257) Za dobu užívání mohu spolehlivě tvrdit, že výrobek nefunguje....

Nejnovější otázky v poradně

  • Dr.Max: Objednavk Na počínající syndromkarpálních tunelů

  • Dobrýden, několik let mám diagnostikovanou sníženou činnost štítné žlázy. Léky mám Euthyrox 88.po určitých životních událostech jsem léky zapomínala brát a výsledky byly vždy krásné. Teďlékyberu...

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Hello, I wanted to signal one of your farmacist who refused to give me the medicine. She asked me if i know how to use it. When i replied yes she asked me to tell her how to. When i refused she told me...

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Caltrate

    Dobrý den, Byla jsem ve vaší lékárně bohužel Caltrate 600 mg je nedostupný. Dali mě ,ale náhradu za něj. Nemohla jsem to tušit. Děkuji S pozdravem

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Dobrý den, prosím je možno kombinovat doplněk stravy fleximed a léky na vysoký tlak triplixam? Děkuji.

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Dobrý den,přiužívání Cifloxinalu senesmíjist potraviny svyšším obsahem vápníku.Koukala jsem ale že v mnoha potravinách se vápník vyskytuje.Tak nevím. na.jake potraviny si mám dátpozor? Děkuji

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Paní doktorka mě napsala na zánět močového měchýře Biseptol. Po dvou dnech užívání, mě začali bolet ledviny. Lékařka řekla vysadit, ale tohle neřeší problém. Je nějaký volně prodejný lék nahrazující...

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Dobrý den,Mám motání hlavy jsem unavená bolest zad

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    recept

    chtěla bych se optat zda musím vyzvednout všechny léky, které mám rezervované jak na recept tak volně dostupné. jestli jde vyzvednout pouze ty na předpis. Děkuji

  • PharmDr. Radka Procházková
    icons/question

    Uvnitř dolgit krém přeložený a zmáčknutý na polovinu. DPD tvrdí, že balíček byl poškozený a tudíž jej přelepili a dnes dodali. To co jsem našla uvnitř mě doslova fascinovalo. Kde mám balíček reklamovat?...