Problémy s únikem moči, častým močením a pálením po cystoskopii.
Dobrý den,
obtíže, které popisujete po cystoskopii, jsou poměrně časté v prvních dnech po vyšetření, ale je důležité sledovat, jak dlouho trvají a zda se nezhoršují. Případně je nutné navštívit lékaře.
S přáním hezkého dne,
Procházková Radka
Podobné dotazy
Časté močení a inkontinence
Dobrý den, Už od září mě trápí neustále močení na zachod za den chodím vícekrát jak bych měla neustále mě to nutí močit i když někdy jen trošičku málo jen kapky) i tak mě začne bolet močak a znovu tam...
Nejnovější otázky v poradně
Kompatibilita Letrox 50 a Gelavis Dual Hyaluronate
Dobrý den, je možné při užívání Letrox 50 užívat Gelavis Dual Hyaluronate? Děkuji
Možnosti řešení prolapu dělohy a úniku moči – operativní zákrok či alternativní přístupy.
Mám upadnutou dělohu a trpím únikem moči,pomohlo by,prosím,odebrání dělohy nebo co by pomohlo jiného? Děkuji
Kombinace grepové šťávy s Prestarium Neo, Glucophage XR a Rosucard
Dobry den, prosim o informaci, zda je vhodné kombinovat pravidelne grepovou šťávu a Prestarium neo, Glucophage XR a Rosucard. Děkuji
Zadní rýma po úpravě léčby vysokého tlaku Carzap a Hydrochlorothiazid?
Dobrý den, donedávna jsem na vysoký tlak bral půl tablety léku Carzap 8mg. Protože tlak nebyl ideální, bylo mi Před 14 dny předepsáno navýšení na celou tabletu + půl tablety Hydrochlorothiazidu. Poté co...
Současné užívání léků Torvacard a Prestarium Neo ráno
Dobrý den, mohu užívat současně ráno Torvacard a Prestarium neo, děkuji
Kombinace léků Adadut a Adamat
Mohu kombinovat Adadut a Adamat
