Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • strupi v hlavě

    Dotaz z 7. 12. 20221 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobry den uz pul roku mam po barvani vlasu strupi v hlave svedi az boli mam to i na usich uzivam beosalic ale myslim ze se mi to po nem zhorsuje

    Dobrý den,

    k pravidelnému mytí vlasů doporučuji používat přípravek Uriage D.S. Balancing, jemný zklidňující šampon. Šampon zklidňuje podrážděnou vlasovou pokožku, pomáhá předcházet tvorbě lupů a svědění pokožky. Můžete ho používat každý den nebo dle potřeby. Pro případ, že by jste řešila akutní svědivost vlasové pokožky, používejte navíc přípravek Uriage D.S. Lotion. Jedná se o bezoplachový sprej zklidňující pokožku, poskytující úlevu od svědění a eliminující případné lupy. Sprej naneste na mokrou nebo ručníkem vysušenou pokožku hlavy 2x denně. Neoplachujte.

    K pečujícím přípravkům doporučuji zařadit užívání doplňků stravy jako například Dr. Max Selen Zinek forte, který zlepšuje stav kůže, ale také vlasů a nehtů. Přípravek je vhodný od 15 let věku. 

    Všechny zmiňované přípravky zakoupíte v lékárnách Dr. Max nebo na www.drmax.cz

    S pozdravem,

    Podobné dotazy

    Nejnovější otázky v poradně