Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Závratě

    Dotaz z 29. 4. 20181 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den. Již jsem zoufalá. Cca 10 let mám problémy s točením hlavy. Příjde to kdykoliv (ráno, přes den, večer). Ve stoje, v leží, v sedě. Trvá to klidně i 5 dní, potom třeba dva dny klid. Často mě bolívá hlava (pouze jakoby tlak na čele) a k tomu se semtam připojí nerovnováha. Nejhorší je to vždy doma, kdekoliv jinde mi je lépe o 90%. Máme dva psy, napadla mne i alergie. Před 4lety jsem musela dát pryč papouška Žaka, kvůli kterého jsem nemohla dýchat. Testy dopadli špatně. V domácnosti s nami žil 5 let. Dále se mi udělaly červené fleky na vnější straně zápěstí, které sem tam svědí a střídavě mne pálí konečky prstů na levé ruce. Občas příjde i brnění některé části těla (většinou levé předloktí, jednou celá levá noha a jednou ret). Je mi 38let. U neurologa je vše v pořádku, MR taktéž, echo srdce v normě. Pouze levá srdeční komora se uzavírá na 75% (prý je to v pořádku). Začala jsem chodit ještě k imunologovi, ale ten zatím nic nezjistil. Beru magnézium, železo - nic nezabírá. Před 8 měsíci jsem čekala miminko a byla mi zjištěna chudokrevnost. Již by to mělo být opět v pořádku. Už nevím na jakého odborníka se obrátit. Otravuje mi to život, ale hlavně mám dva malé sviště (4 a necelý rok) a mám strach, abych jednou sebou někde nesekla, když budu s něma sama. Manžel je často v práci. Příloha nelze vložit. Fotografie ruky nemohu tudíž ukázat. Snad budete alespoň obrazně vědět, o co by se mohlo jednat. Děkuji a krásný den.
    Hezký den, motání hlavy a závratě mohou mít mnoho příčin (poruchy vestibulárního aparátu - Meniérova nemoc, ischemie mozku, hypo i hypertenze, cukrovka, štítnice, anémie, infekce středouší, ztuhlost páteře, nystagmus, dehydratace, prudká změna polohy z horizontální do vertikální..), které má v popisu práce rozpoznat doktor medicíny, jež následně nastoluje účinnou terapii. Vyrážku na zápěstí má často na svědomí kontaktní alergie (náramek, řetízek, hodinky), zanícení mazových žlázek, infekci. Dermatitidy pomáhá tlumit celá řada přípravků od kortikoidního Hydrocortisonu přes CutisHelp (ekzém), Sudocrem, Lipobase Repair až k Uriage Cu-Zn+, Avéne Cicalfate, Bioderma Cicabio, La Roche-Posay Cicaplast. Zdraví Lukáš Dobrovolný

    Podobné dotazy

    • zavrate, omdlivani drive casteji, nizky tlak, unava a hnede fleky po zadech

      co mi je kdyz mam:zavrate, omdlivani drive casteji, nizky tlak, unava a hnede fleky po zadech-testy na krev vysli vporadku

    • závratě

      Dobrý den, delší dobu mám pocit na závratě třeba o celodenní, svalové záškuby po těle, brnění končetin, boles v oblasti krční páteře. Užívám ráno Omeprazo 20, Tezeo 40, Betaserc 25. Večer Tulip 40 a...

    • Závratě, rozmazané vidění

      Dobrý den, mohu užívat Tebokan, Tanakan na závratě od krční páteře? Děkuji za zprávu.

    • závratě po vysazení léku

      Dobrý den, po konzultaci s doktorkou jsem vysadil Eliceu 20 mg (a to týden 10mg a poté již nic). Cca od vysazení mám posledních pár dní problém s “mikro” závratěmi/malátností například při otáčení hlavou...

    • Závratě při otáčení hlavy ráno

      Dobrý den, před měsícem jsem si blbě hnula s krkem a skoro 2 týdny jsem se potýkala se závratěmi. Poté vše ustalo a hlava se mi nemotala. Avšak před 4 dny jsem měla krátké spaní, pouhé 4 hodiny, a od té...

    • Závratě

      Dobrý den. je mi 44 let, užívám léky na vysoký tlak, po nich tlak v normě. Od 12 let, první "záchvat" závrati, od 16 let denně motání. Vyšetření milion, našli jen skoliózu a výrůstky na páteři. Teď mě...

    • Závratě zvraceni

      Dobrý den du k vám pro radu , už měsíc se mi toči hlava a mám závratě a pokaždé se mi chce zvracet , když ležím tak jako kdybych se motala pak 4 dny sem měla to jako kdyby mi někdo do zad píchal...

    • Závratě

      Dobrý den.Trpím závratěma,prošla jsem vyšetřeními u neurologa a ORL i na kardiologii. Mám artrozu a výrustky na páteři.Ani rehabilitace,ani Betahistin mi nepomohly a stav se jen zhoršuje.Našla jsem ...

    • Mírně závratě

      Beru asi 12 den Pregabalin teva 75 mg, a pociťují během dne mírné závratě jsou to vedlejší účinky a za jak dlouho to přestane. Děkuji

    • Závratě při vstávání u kardiostimulátoru

      Při vstávání se mi začala tak točit (motat)hlava,že jsem i upadl a chvilku nemohl vstát.Později se to mírně zlepšilo.Existuje nějaký lék nato,nebo jak postupovat.Jsem kardinál a mám...

    Nejnovější otázky v poradně