Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Zvracení po podání Klacidu: Jak postupovat s dávkováním?

    Dotaz z 15. 4. 20251 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den, syn (17 měsíců) má zápal plic, bere Klacid. Dnes dostal třetí dávku, cca do 40 minut zvracel. Chtěla bych se zeptat, zda je možné, že se dávka vstřebala? Je lepší příště dát další dávku anebo zkrátit interval dávky? Děkuji za odpověď.
    Mgr. Silvie Doležalová
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Silvie Doležalová

    Dobrý den,

    pakliže došlo ke zvracení 40 minut od podání léku lze očekávat určité vstřebání přípravku a další dávku podejte v běžný interval.

    S pozdravem

    Silvie Doležalová

    Podobné dotazy

    • Teplota kolem 38°C a zvracení (hleny)

      Dobrý den, v noci začala mít dcera 6let teplotu (točíme se kolem 38°C) a k ránu zvracela pak ještě 3x vždy pouze hleny. Bolestí hlavy nemá pouze celková slabost z únavy. Po doškách dáváme čaj a ve 3hr...

    Nejnovější otázky v poradně