Cvičební pomůcky

  (42)
Seřadit podle
  • GymBeam Lifting Straps

    trhačky 1 pár
    Ideální k zesílení úchopu při silovém tréninku. Protiskluzový materiál.
  • BeastPink Resistance

    set posilovacích gum 4 ks
    Poslouží vám k posilování rukou, hrudníku, zad, hýždí a nohou.
  • Zpestří vaše kardio cvičení a pomůže vám budovat dobrou kondici.
  • 4.8
    (6)
    Podporuje správné držení těla, jeho koordinaci. Skvělá pomůcka na cvičení.
  • 4.0
    (4)
    Podporuje správné držení těla. Vhodný na domácí trénink i rehabilitaci.
  • 3.0
    (2)
    Vhodný k protahování, posilování zad či středu těla i k sezení u počítače.
  • GymBeam Fitness Roller Black

    válec na cvičení
    Uvolňuje ztuhlé svaly, zlepšuje pohyblivost a zvyšuje svalový rozsah.
  • 4.0
    (4)
    GymBeam FitBall 65 cm Orange je skvělý pomocník na procvičení celého těla. Podporuje jeho správné držení a koordinaci a pomáhá zlepšovat stav svalstva.
  • GymBeam Resistance Band

    set posilovacích gum 3 ks
    5.0
    (1)
    Pomáhá procvičit všechny svalové partie. Na domácí trénink i rehabilitaci.
  • 4.8
    (6)
    Podporuje správné držení těla, jeho koordinaci. Skvělá pomůcka na cvičení.
  • KineMAX Professional Overball 25 cm

    cvičební míč 1 ks růžový
    Zlepšuje koordinaci pohybu a vyrovnává svalovou disbalanci a napětí.
  • 4.0
    (4)
    Ovlivňuje celkovou tělesnou motoriku a podporuje správné držení těla.
  • KineMAX Professional Overball 25 cm

    cvičební míč 1 ks stříbrný
    Zlepšuje koordinaci pohybu a vyrovnává svalovou disbalanci a napětí.
  • KineMAX Professional Overball 25 cm

    cvičební míč 1 ks modrý
    Zlepšuje koordinaci pohybu a vyrovnává svalovou disbalanci a napětí.
  • GymBeam Resistance

    set posilovacích gum 5 ks
    5.0
    (1)
    Pomůcka k procvičení celého těla. Na domácí trénink i venkovní cvičení.
  • 4.8
    (6)
    Podporuje správné držení těla a pomáhá zpevnit hluboký stabilizační systém.
  • GymBeam Pull-up Bar

    hrazda do dveří
    Pomůže procvičit záda, hrudník, břicho a ruce v klidu domova.
  • Slouží k podpoře pevného úchopu při zvedání těžkých vah.
  • 4.8
    (6)
    Podporuje správné držení těla a pomáhá zpevnit hluboký stabilizační systém.
  • KineMAX Professional Balance Pad

    balanční čočka 1 ks růžová
    Zlepšuje motorické schopnosti a zmírňuje stres a napětí ve svalech.
  • GymBeam DuoBand

    set odporových gum 4 ks
    5.0
    (1)
    Skvěle se hodí na silový trénink, jógu, pilates i strečink.
  • Hodí se na silová cvičení, rehabilitaci a přípravu svalů před sportem.
  • GymBeam Fitness Roller Green

    válec na cvičení
    Pomáhá uvolnit ztuhlé svaly, zlepšuje pohyblivost těla a svalový rozsah.
Cvičební pomůcky

Cvičební pomůcky

Cvičební pomůcky mají na výsledky tréninku velký vliv. Zvyšují a zintenzivňují zátěž, čímž nám pomáhají rychleji dosáhnout našich sportovních cílů.

Výběr fitness pomůcek na cvičení

Pomůcky na cvičení oceníte zejména při domácím tréninku, ale najdete je také v posilovnách. Patří mezi ně gymnastické míče, podložky na cvičení, pěnové válce, švihadla, závěsné systémy, zátěže na tělo, závaží a další. Fitness pomůcky vám kromě posilování poslouží také na rozehřátí a závěrečný strečink. Využití najdou také na balanční nebo rehabilitační cvičení. Díky cvičebním pomůckám si snadno sestavíte trénink na všechny svalové partie.

Kettlebell

Kettlebelly se ve fitness komunitě těší velké oblibě. Jedná se o plastovou nebo kovovou činku, která připomíná dělovou kouli. Toto závaží je univerzální, a proto se hodí pro ženy i muže. Kettlebell je běžnou součástí fitness center, avšak velmi často se používá také na domácí trénink. Nepsané pravidlo praví, že pro silnější pohlaví se hodí kettlebelly od 12 kg výše, v závislosti na fyzické kondici. Dámy by pro svůj trénink měly volit o polovinu nižší váhu než muži, a tedy od 6 kg výše.

Závaží na zápěstí a kotníky

Tato cvičební pomůcka slouží ke zvýšení intenzity zátěže silového tréninku, běhu i obyčejné chůze. Závaží na zápěstí a kotníky se používají k posílení svalů horní i dolní části těla, vyrábí se z neoprenu a vyplňuje pískem. Upíná se na suchý zip, který zajistí stabilitu a pohodlí během sportovních aktivit.

Zátěžové vesty

Rovněž zátěžové vesty na cvičení pomáhají zvyšovat zátěž a intenzitu tréninku, Hodí se jak na posilování, tak i na běh, kardio nebo intenzivní vytrvalostní tréninky, jako je tabata nebo HIIT. Vesty jsou vyplněny pískem a mají nastavitelný obvod pomocí stahovacích pásků.

Posilovací gumy

Ať už nemáte čas na chození do fitka, nebo zkrátka jen upřednostňujete cvičení v soukromí domova, posilovací odporová guma by neměla chybět ve vaší sportovní výbavě. Můžete s nimi provádět různé druhy cvičení a střídat stupně zátěže. Pojďme si je představit o trochu blíže.

Jak použít posilovací expandéry?

Posilovací gumy neboli expandéry mají v tréninku opravdu široké využití. Používají se jak na rozehřátí před cvičením, tak na samotné posilování i závěrečné protažení. Také fungují jako efektivní rehabilitační pomůcka. Odporové gumy lze na připevnit k nějakému pevnému bodu, jako je například trám nebo pant, čímž mohou napodobovat některé posilovací stroje (kladka a podobně). Efektivní je také kombinace s jinými cvičebními nástroji, jako jsou činky nebo kettlebelly.

Posilovací gumy a cvičení

Posilovací gumy dobře poslouží každému, kdo se snaží zlepšit svou kondici a nabrat svalovou hmotu. Tyto gumy jsou lehké a přenosné a používají se na cviky, jako jsou shyby, dřepy, kliky a mnoho dalších. Pomocí expandérů se také zlepšuje koordinace a flexibilita pohybů. Navíc jsou vhodné pro všechny věkové kategorie a kondice.

Jaký odpor vybrat?

Při výběru posilovacích expandérů je vhodné nejprve zvážit úroveň kondice a cíle tréninku. Pokud jste začátečník, je vhodné začít s nižším odporem a postupně jeho intenzitu zvyšovat. Pokročilí mohou volit gumy s vyšším odporem. Výrobci expandérů obvykle nabízejí gumy s různým stupněm odolnosti, které se odlišují barvou.  Při výběru odporu je také dobré zvážit, na jakou část těla chcete gumu na cvičení použít. Na horní část těla je vhodnější odpor nižší, zatímco velké svaly nohou zvládnou výrazně vyšší zátěže.

Hlavní výhoda posilovacích gum

Obrovskou výhodou posilovacích gum je jejich proměnná zátěž, což znamená, že v konečné fázi je pohyb těžší než v té počáteční. Díky tomu se sval udržuje v neustálém napětí, a pokud jste na něj dosud nebyli zvyklí, může vám při domácím tréninku přinést spoustu benefitů.