Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Kožní vyrážka a svědění po užívání Amoksiklavu

    Dotaz z 13. 8. 20251 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobry den, v pondeli jsem dobrala amoksiklav a objevila se mi cervena vyrazka v oblasti vnitrni strany stehen a nekde se neobjevila ale pokozka hrozna svedila. Napr. Pod vlasami az krku nebo na podbrisku. Muze to byt z antibiotik?
    Mgr. Sabina Lazorová
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Sabina Lazorová

    Dobrý deň, 

    symptóm môže súvisieť s antibiotikami, ide o hlásený menej častý nežiaduci účinok. Liečba je iba symptomatická, vyrážka by mala spontánne ustúpiť. Možné je podať pri výraznom svrbení antihistaminikum (Zodac, Levocetirizin..), vhodná je aplikácia zinkovej masti, či termálnej vody v spreji (napr. Uriage, Avene), ktorá pokožku ukľudní. Výskyt vyrážky je vhodné nahlásiť lekárovi.

    S pozdravom

    Sabina Lazorová

    Podobné dotazy

    • Silné svědění a puchýře v tříslech po užívání Amoksiklavu při souběžné léčbě více léky

      Dobrý den, po užívání Amoksiklavu se u mně projevilo silné svědění, puchýře v tříslech, příjem. Užívám lékyGlimepirid, Glucophage, Prada, Tezeo,Amloratio,Mertenil. Děkuji za odpověď

    • Kožní reakce po Amoksiklavu

      Po užívání Amoksiklavu problémy s kůží.Co s tím? Jde o zčervenání a vyrážku v intimní oblasti.Jsem muž a 80 let.

    • Reakce na Amoksiklav?

      Dobrý den,užívám druhým dnem Amoksiklav 1g 1 tab po 12 hodinách pro týden zvýšenou teplotu, bolest, hlavy a bolest v oblasti levé ledviny,byla také tmavší moč. Nyní bolest hlavy a bolest a mravenčení v...

    • Po dvou tabletách amoksiklavu jsem se osypala

      Po amoksiklavu se mi udělala vyrážka a to už po dvou tabletách jaké antihistaminikum si mám koupit a za jak dlouho vyrážka zmizí.

    • condosulf 800

      Dobrý den, 10 dní beru condrosulf 800 a cca týden mě svědí lýtko a boční strany holeně, svědivost je hlavně když jdu spát. muže to být tím nebo je bude příčina někde jinde? jinak mam ortézu hlezenního...

    • Vyrážka a svědění kůže při užívání Trombexu

      Dobrý den, již téměř rok užívám Trombex 75, 1 tabletu ráno, denně (po TIA). Posledních několik měsíců mám problémy s kůži. Vyrážka na různých částech těla, hlavně na zádech. Nepříjemné svědění kůže na...

    • kožní vyrážka v oblasti krku

      Na krku se mi objevila kožní vyrážka, která svědí a v případě zapocení je až bolestivě svědivá. Začala jsem si krk chránit před slunce, pomáhá to, ale vyrážka nemizí. Prosím o doporučení vhodného...

    • Alergické kožní reakce po užívání přípravku Caltrate Plus: Zkušenost pacienta

      Dobý den, jsou prosím popisovaný alergické kožní reakce po užívání přípravku Caltrate plus ? K vůli řídnutí kostí jsem dostala Vigantol +Caltrate plus (kdysi jsem sem tam užívala Caltrate a nevim o žádné...

    • Kožní vyrážka

      Dobrý den,udělala se mi vyrážka pupínků, vypadají jako krupičky na rukou a hrudníku, někdy mi kůže zčervená a svědí to. Teď mě svědí i krk a uši. Beru Methotrexat 10 mg asi 8 týdnů a cca rok a půl...

    • Vyrážka

      Kožní miřeklaže to bude asi svrab aležesi neni na stoprocent jistá chtela jsem se zeptat kde bych ho mohla chytit jelikož4roky nemámžádného partnera a anižádnýpohlavni stik.Nemůže to býtnějaká vyrážka...

    Nejnovější otázky v poradně