Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Krvácení po užití nouzové antikoncepce: Co očekávat?

    Dotaz z 18. 11. 20251 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den, S manželem jsme měli nechráněný pohlavní styk během mého 2. dne menstruace. Do 24 hod jsem požila generikum postinoru (tuším egianti?). Mám očekávat krvácení ve své obvyklé době s možnými rozdíly dní? Chápu to správně, že nemám začít krvácet okamžitě? Děkuji
    Mgr. Barbora Jedličková
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den,

    charakter krvácení po užití přípravku Egianti se může dočasně narušit, ale většina žen má následující menstruaci v rozmezí 5-7 dnů od očekávaného času. Po užití tablety Egianti se může, ale nemusí objevit krvácení. U mnoha žen se během 3–7 dnů dostaví lehké špinění nebo slabé krvácení. U jiných žen se neobjeví žádné krvácení, a přesto přípravek funguje. V případě velmi silného, ​​dlouhotrvajícího krvácení, silné bolesti břicha nebo zpoždění menstruace o více než 7 dní, je vhodné kontaktovat gynekologa.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Barbora Jedličková

    Podobné dotazy

    • Užití ellaone

      Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak účinna je tableta Ellaone. Vzala jsem si ji 12h po prerusovane souloži. V době užití jsem měla období plodnych dnů. Funguje tableta pouze na blokaci ovulace nebo i...

    • Užití nouzové antikoncepce a následné krvacení.

      Dobrý den, 30. května jsem měla nouzovou antikoncepci. Pak mi 5.června začala menstruace. (Bez pilulky by mi měla začít až 14.června) A včera 17. června mi začalo slabé krvácení a bolesti v podbřišku....

    • Citlivost prsou

      Dobrý den, 2. ledna jsem si vzala nouzovou antikoncepci Nopregy, cca 12 hodin po nechráněném styku. Menstruaci očekávám 21.1.. Nyní mám velmi citlivá prsa, což jsem nikdy neměla. Může to být způsobené...

    • Špinění a krvácení po užití nouzové antikoncepce

      Dobrý den, 4.10. selhala antikoncepce, 4h po styku jsem si vzala nopregy, 11.10. mi zacalo lehke spineni, trvalo par dni a pak preslo do neceho jako menstruacniho krvaceni, trva to do dnes? je normalni,...

    • Nouzová antikoncepce a slabé krvácení: Normální reakce nebo důvod k obavám?

      Dobrý večer, chci se zeptat užila jsem nouzovou pilulku po noreply 25. 5 ještě v den nebo druhý den od situace byla jsem po večírku opita k něčemu došlo ale nejsem si jistá zda to nedošlo ke styku...

    • Špinění před menstruací a nouzová antikoncepce po nechráněném styku: Je postup správný?

      Dobrý den začala sem mít před dvěma dny špinění protože očekávám menstruaci. Měla sem ale nechráněný pohlavní styk dnes. Pilulku Nopregy jsem si vzala 8 hodin po. Mělo by být vše v pořádku prosím?

    • Krvácení po nouzové antikoncepci a bolest pod břichem

      Dobrý den chtěla bych se zeptat koncem menstruace asi den před skončením jsem měla nechraneny sex a druhý den jsem užila antikoncepci Nopregy mám asi pátý den menší píchání v podbřišku a krev chci se...

    • Nepříjemné vedlejší účinky nouzové antikoncepce: Krvácení a bolesti prsou

      Dobrý den, užila jsem nouzovou antikoncepci Nopregy a pár dní na to jsem začala krvácet, už je to 4 den, menstruaci mám dostat až za týden, do toho mě bolí prsa a vytéká z nich po zmáčknutí hnis nebo...

    • Zpoždění Menstruace

      Dobrý den,použila jsem nouzovou antikoncepci,nyní mám spoždení 11dní od plánované menstruace, těhotenské testy jsou negativní,je takové spoždění normální?

    • Žena užila nouzovou antikoncepci

      Dobrý den, před 29 dny jsem měla nechráněný pohlavní styk, při kterém došlo k prasknutí kondomu. Nouzovou antikoncepci jsem užila přibližně 20 minut po styku. Od té doby jsem si postupně udělala 5...

    Nejnovější otázky v poradně