Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Otoky kotníků a břicha

    Dotaz z 16. 12. 20251 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den, mám docela silné otoky kotníků a břicha. Někdy je to lepší, ale bývá i hodně špatně. Všechny hodnoty u lékaře mám dobré, nemám ani žádné srdeční či ledvinové onemocnění. Jsem mladá, nekouřím, nepiji alkohol, ale kvůli stresu jsem hodně zhubla. Mohou být otoky způsobené podváhou ?
    PharmDr. Radka Procházková
    Na dotaz odpovídá
    PharmDr. Radka Procházková

    Dobrý den, 

    podváha a otoky, zejména na nohách, mohou signalizovat proteinovou malnutrici (nedostatek bílkovin) nebo problémy s ledvinami, srdcem či játry. Váš případ však patří již do rukou lékaře, proto se na něho neváhejte obrátit.

    S přáním hezkého dne.

    Procházková Radka

    Podobné dotazy

    • Aescin Teva nebo Rumberalin ?

      Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je lepší na otoky kotníků po námaze užívat lék Aescin Teva nebo Rumberalin ?

    • otoky a bolesti kotníků a kolen

      Po urologické operaci jsem prošel dvěma vlnami pooperační infekce. Po odeznění infekce však zůstaly otoky kotníků a kolen, které se nekontrolpvaně "stěhují" a tento stav trvá již od ukončení...

    • Otoky kotníků a lýtek při užívání Telexeru: Možný vedlejší účinek?

      Dobrý den, pradaxa 150 byla nahrazena telexer 110, svědění zad přestalo, ale mám otoky kotníků a jdou i do lýtek. Co dělat dál, je to vedlejší účinek? Děkuji

    • Dlouhodobé užívání Pioglitazonu a jeho možný vliv na otoky kotníků

      Dobrý večer, může mi dlouhodobé užívání Pioglitazone způsobovat otékání kotníků. Děkuji

    • zahlenění

      Dobrý den, maminka - 86 - užívání léky na tlak Prestarium Neo a Orcal, trápí jí zahlenění s nutností hleny vykašlávat a otoky kotníků (ráno je ale oteklé nemá). Může toto zahlenění a otoky kotníků...

    • otoky kotniku

      Lečim se na s rakovinou plic hodně mě otékají kotniky , je vhodné mazat kotniky přípravkem varikoflex

    • otoky nártů a kotníků

      Zdravím, beru léky na hypertenzi. Ráno Orcal neo 10mg, večer Tezeo 80mg/12,5mg, Dále Milurit, Torvacard (večer), obden Kalnormin. Mám sedavé zaměstnání, a většinou při denní 12ce mi natékají nárty a...

    • bolestivé otoky šlapek, nártních kůstek, kotníků

      je mi 63 let, beru léky proti vysokému krevnímu tlaku...střídavě mi otékají a bolí nártní kůstky, kotník...na nohu nemůžu stoupnout (štěstí že se otoky střídají - jednou levá, pak pravá noha)

    • Otoky kotníků

      Dobrý den V práci celý den sedím a teď přes léto mi otékají kotníky . Můžete mi na to prosím něco poradit? Děkuji za odpověď

    • Problémy s otoky kotníku

      Dobrý den, mám již x let Problémy s otokem levého Kotníku až Skoro Do půlky lýtka..xkrát jsem byla u doktorky poslala Mě Vždy na utz A vzala Krev..toť vše..existují Nějaké léky na otoky?neboli To ale Už...

    Nejnovější otázky v poradně