Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Sladko v ústech

    Dotaz z 17. 5. 20241 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den, prosím o radu, zda by mi pomohl nějaký přípravek, doplněk stravy. Případně, zda dokážete říci, čím to je. Před měsícem jsem prodělala angínu, ale od té doby pociťuji neustále sladko v ústech. Může to být ještě k proběhlé nemoci?
    PharmDr. Radka Procházková
    Na dotaz odpovídá
    PharmDr. Radka Procházková

    Dobrý den,

    sladkou chuť v ústech by mohl způsobovat zánět v ústní dutině. Zkuste kloktat například Curasept. Pokud nebude docházet k ústupu obtíží, je na místě intervence lékaře.

    S přáním hezkého dne.

    Procházková Radka

    Podobné dotazy

    • Sladko v ústech po lécích na snížení tlaku

      Rano si vezmu lék na snížení tlakuTezzo 20 mg a celý den cítím sladko v ústech

    • Neustálá sladkost v ústech

      Sladkost v ústech po operaci krčních mandlí. Před měsícem jsem podstoupil operaci krčních mandlí. Vše probíhalo V klidu. Propuštěn jsem byl po 7 dnech a od té doby mám neustále sladko v ústech. Každé...

    Nejnovější otázky v poradně