vyrážka z léků
Podobné dotazy
Vyrážka po leku na tlak
Dobrý den je mozne po dlouhodobém užívání léku Triplixam a antikoncepci Nelya,aby se mi udelali pupinky asi fukulitida? Děkuji
Vyrážka a užívání léku curacne
Dobrý den,druhý týden užívám lék curacné 20 mg a třetí den mě trápí vyrážka na vnitřní straně předloktí v podobě červených malých boláčků. Drobně i na konci stehna a u kolene. Po namazání bepanthen došlo...
Vyrážka na nohou po vysazení léku Salazopyrin
Dobrý den mám vyrážku na nohou nejspíše po léků salazopyrin který jsem vysadila děkuji
Vyrážka na hýždi spojená s léky na hypertenzi a diabetes: jaká je souvislost?
Dobrý den, mám již delší dobu vyrážku na vnitřní straně hýždě, je tmavě červená, asi s pupínky (moc si tam nevidím), domnívám se, že je to od nadměrné plynatosti kterou trpím v souvislosti s léky které...
Vyrážka po léku na prostatu Silodosin Recordati 4mg
Bral jsem na prostatu Alfuzosin Aurovitas 10mg, A po týdnu se mi na těle objevila vyrážka, po návštěvě urologa mě lék změnil na Silodosin Recordati 4 mg. A po týdnu, kdy se mě ještě nestačila po původním...
Svědivá vyrážka a puchýře po změně léku Letrozol na Letmylan
Zdravím, beru rok Letrozol a nyní není, tak mě dali Letmylan, který beru asi 14 dní a najednou se mě po těle udělali svědivá a pálivá vyrážka něco, jako puchýře, může to být z těch nových...
Antidepresiva a vyrážka
Dobrý den, již 2.rokem užívám pravidelně paroxetin+pharma 20mg, parkrat mi byl poskytnut paroxetin aurovitas. Ucinek je pry stejný. Je prosim mozne, ze by se z aurovitasu objevila vyrazka? Objevila se mi...
Mohou Pocení a Vyrážky Souviset s Užíváním Léku Bisoprolol?
Dobrý den, dlouhodobě užívám léky Atorvastatin a Paosonelle. Nyní nově Bisoprolol.Vždy jsem se hodně potila, ale po nasazení posledního léku je pocení tak enormní, že jsem se dopracovala dá se říci k...
Kruhové svědivé vyrážky na kůži: Možná souvislost s lékem Milurit?
Dobrý den hledám příčinu mých kožních vyrážek svědivých do kruhového tvaru uprostřed bílé dokola červené,,, nejčastěji na břiše,, užívám lék milurit může to způsobovat on? Vždy se na chvíli vyrážka...
Milurit a Kožní Vyrážka: Možná Souvislost a Hledání Alternativního Léku
Užívám Milurit a v posledním roce se mi objevila kožní vyrážka na gen.,přestože nemám pár let partnera a neumím si vysvětlit puchýřky nebo vřídky jak to nazvat nevím,chci ho vysadit je jiný lék (může to...
Nejnovější otázky v poradně
Zhoršení tinnitu při užívání Prestaria Neo: Možné souvislosti a řešení.
Dobrý večer, beru Prestarium neo a zhoršil se mi tinitus. Dekuji za odpověď.
Rychlá pomoc při nachlazení močového měchýře u mužů: vhodné přípravky a doporučení.
Dobrý den jsem muž 41let,mam asi nastydlí močový měchýř.Co užít jako první pomoc.Děkuji
Dávkování antibiotických kapek Pamycon: Doporučený časový rozestup a vhodné intervaly.
Dobrý den. Syn má mít 4x denně atb kapky Pamycon do nosu. Jaky časový rozestup máme dodržovat? Třeba 8, 12, 16, 20:00 je v pořádku po 4 hod?
Kombinace Vigantolu a Caltrate D3: Možné současné užívání a význam pro zdraví.
Prosím mohu užívat VIGANTOL a zároven CALTRATE D 3
Imunita po prodělané toxoplazmóze a rizika při plánování těhotenství v případě nákazy v minulosti
Dobrý den. Mohu být v klidu pokud jsem v Opavě, v letech 1996 již prodělala infekční toxompasmózu a byla přeléčena lékem Biseptol. Protože dnes jsem slyšela od spolupracovnice z práce, která plánuje...