Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Bolesti nohou a kloubů při užívání léků na cholesterol: Možné nežádoucí účinky a řešení.

    Dotaz z 20. 10. 20261 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Brala jsem Torvacard na cholesterol a zač aly mě bolet nohy-křeče a bolest všech kloubů na nohách.Lékařka mi předepsala Ezen a bolesti nepřestávají.
    Mgr. Barbora Jedličková
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den,

    bolesti svalů, křeče a bolesti kloubů mohou patřit mezi nežádoucí účinky Torvacardu. Léčivý přípravek Ezen, který Vám lékařka předepsala jako náhradu, způsobuje tyto obtíže méně často, ale ani při něm nelze zcela vyloučit. Po vysazení Torvacardu však mohou bolesti přetrvávat ještě několik týdnů. Pokud však neustupují, doporučuji opětovně kontaktovat lékařku. Vhodné může být vyšetření svalového enzymu CK a dle potřeby i další krevní testy, aby se vyloučilo poškození svalů či jiná příčina obtíží. Při svalových potížích spojených s užíváním statinů se někdy využívá také koenzym Q10. Některé studie naznačují jeho možný přínos, výsledky však nejsou jednoznačné.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Barbora Jedličková

    Podobné dotazy

    • Bolest svalů při užívání léků na cholesterol: Možné alternativy a řešení.

      Prosím o radu; při užívání léků na cholesterol Atoris 10mg i Rosucard 10mg mě bolí svaly na pažích. Jaký lék by neměl tyto vedlejší účinky? Děkuji

    • Možné nežádoucí účinky Torvacardu a souvislost s existujícími zdravotními problémy.

      Prosím chci se zeptat mám silné léky na cholesterol torvakald uživam měsic a půl bolí kolena klouby nohy únava nevolnost zvracení bolest zad ale mám také artrozu v kolenou 4 středně těžkou neuropatií jak...

    • Lek na cholesterol Torvacard neo

      Je možné že mě bolí svaly ,kosti z tohoto leku a prosím poradit jestli mám při tomto léků užívat ještě něco aby mě ty problémy ústaly děkuji za odpověď pěkný den

    • Rosucard, bolest kolene

      Dobrý den, začala jsem brát lék Rosucard na cholesterol, docela hodně mně píchá v koleně, je možné, že je to z tohoto léku? Děkuji moc za odpověď

    • Bolest kloubu, tuhnutí svalu - Furolin

      Dobrý den,již podruhé uzivam na zánět močového mechyre Furolin. Poprvé v lednu, podruhé nyní. V obou případech mě na začátku onemocnění bolely nohy (podobne jako při chripce) a zadní strana stehen až k...

    • Hledání účinného léku na bolest zad a kloubů s minimalizací vedlejších účinků.

      Děkuji za další odpověd ale já potřebovala pravě lék na velké bolesti LS klobů a kyčlí a ty žíly a otoky ,řeřím už 4roky a teď jdu na hlubší vyšetření ohledně otoků do FN ale to je pro mě spíše estetický...

    • Gabapentin

      Dobrý den, je možné, že se projevily nežádoucí účinky u léku Gabapentin až po nějaké době užívání? Beru je už cca 8 měsíců, ale cca měsíc se cítím unavená, vyrážka prvně na rukou, potom na nohou,...

    • artroza velká bolest

      Prosím co na bolest mám artrozu kolene a kyčle na jedné noze. Jaký lék a mazání abych mohla v noci spát. Moc a moc děkuji!!! Zdravím

    • Možné vedlejší účinky léku na tlak

      Dobrý den, od nasazení léku na tlak, je mi hrozně těžko na levé straně těla, velmi těžké nohy od kolen dolů. Celková slabost, nechutenstvi. Beru Tezefot 80/5 mg. Může to způsobovat tento lék? Do...

    • kombinace léků

      dobrý den ráda bych se zeptala zda můžu kombinovat léky letrox, apo panto, itoprid a dertalex případně jaké jsou třeba odstupy. Po 14 dnech užívání apo panto mě bolí nohy a kolena i v noci, zkoušela...

    Nejnovější otázky v poradně