Pálení při močení u osmileté po návštěvě bazénu – možné příčiny a doporučení.
Pěkný den,
vzhledem k věku zkuste podat brusinkový sirup (např. Dr. Max Cranberries 120 ml, 10 ml jednou denně). Terapii doplňte o dětský urologický čaj. a dbejte na dostatečný příjem tekutin. Budou-li potíže přetrvávat déle než 3 dny, či pokud se objeví horečka či krev v moči, vyhledejte pomoc lékaře.
S pozdravem
Silvie Doležalová
Podobné dotazy
Možné spojení Furonu s pálením při močení a zhoršenou fimózou, alternativy k léčbě odvodnění.
Je i 70 let a krom jiných léků - beru Furon 40 na odvodnění. A zhruba po 14-ti dnech mám trošku pálení při močení, ale horší je, že mám fimosu a to tak, že nejde vůbec přetáhnout. Po vysazení léku se...
Nejnovější otázky v poradně
Zadní rýma po úpravě léčby vysokého tlaku Carzap a Hydrochlorothiazid?
Dobrý den, donedávna jsem na vysoký tlak bral půl tablety léku Carzap 8mg. Protože tlak nebyl ideální, bylo mi Před 14 dny předepsáno navýšení na celou tabletu + půl tablety Hydrochlorothiazidu. Poté co...
Současné užívání léků Torvacard a Prestarium Neo ráno
Dobrý den, mohu užívat současně ráno Torvacard a Prestarium neo, děkuji
Kombinace léků Adadut a Adamat
Mohu kombinovat Adadut a Adamat
Olynt H a dutiny
Olynt ha 1mg, je to vhodné pro umírnění kašlez. Jde to od dutin.
Zhoršení tinnitu při užívání Prestaria Neo: Možné souvislosti a řešení.
Dobrý večer, beru Prestarium neo a zhoršil se mi tinitus. Dekuji za odpověď.
Možné spojení loupání nehtů a odírání rtů s nedostatkem vitamínů nebo minerálů
Dobry den, uzivam lek Xigduo, Betaloc, Sorvastu a Yollie a zacali se mi loupat, trepit a lamat nehty a odira se mi horni ret jako pri ryme. Nemuze to naznacivat neceho nedostatek? A ceho?
