Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Reakce na ATB

    Dotaz z 20. 2. 20231 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den, dostala jsem Amoksiklav na zubní infekci. Po 3 dnech svědění celého těla,špatně mi dýchá, knedlík v krku. Je to alergická reakce? Děkuji
    PharmDr. Radka Procházková
    Na dotaz odpovídá
    PharmDr. Radka Procházková

    Dobrý den,

    ano, může se jednat o nežádoucí účinky tohoto léku. Doporučuji konzultaci s předepisujícím lékařem.

    S přáním hezkého dne.

    Procházková Radka

    Podobné dotazy

    • reakce na atb

      Dobrý den,dostala jsem ATB Zinnat a okamžitě jsem dostala urputnéprůjmya pichanim ve střevech a pocity nazvracení. Mám reakce na ATB s penicilínem z minulosti. Lékaře jsem upozornila. Mám odlétat do...

    • alergická reakce po atb

      Dobrý den, beru antibiotika Dalacin s po vytržení moudráků a dnes se dostavila alergická reakce.Mám vyrážku po celém těle. Beru je už přes týden a zbývá mi poslední den je dobrat. Mohu je tedy vysadit,...

    • Možnosti náhrady ATB při Crohnově chorobě a nežádoucí reakci na DoxyHexal

      Dobrý den, Gynekolog mi předepsal ATB DoxyHexal na zánět na děložním čípku ,mám Crohnovu chorobu již jsem měla 2 prášky večer a ráno teď mě čeká večer další po dobu 10dni. No střeva mi slušně blázní....

    • komplikace užívání rebiomax

      Dobrý den, zakoupila jsem rebiomax k ATB Augmentin, po 1 cps.,kterou jsem zapila mlékem, se dostavily silné křeče a průjm. stolice již 3 den. Na prujm. stol. netrpím,ani při užívání ATB.Užívám ještě...

    • Pálení

      Dobrý den, proběhla léčba dvěma ATB na močové cesty, moč nyní bez nálezu, ale pálení přetrvává. Měla jsem po ATB reakce, tak se nyní testují viry, poté možná autovakcína. Na gynekologii předepsán...

    • Možné reakce na antibiotika Amoksiklav

      Dobrý den, od úterý beru antibiotika Amoksiklav po trhání osmičky. Dnes mi opuchly zevní ženské pohlavní orgány, tak jsem se chtěla zeptat, zda to může být reakce na atb. Případně či mám atb vysadit.

    • Svědění těla a kožní reakce po antibiotikách

      Dobrý den, před 14 dny jsem dobrala atb Medoxin a nyní se mi objevilo svědění celého těla, pálení rtů a drobná krupička na břiše. Může to ještě po takové době souviset s atb nebo je to spíše ze stresu?...

    • Možná alergická reakce na antibiotika Penbene

      Na anginu mam Penbene. Po 2 tablete jsem si vsiml vyrazky na brise a na zadech (nesvedi). Pil jsem ale take kysely domaci sirup.. Netusil jsem, jestli je to alergie na atb nebo reakce na kysele,proto...

    • Alergie a užívání ATB

      Dobrý den, jsem alergická na penicilin a dnes mi byly na zánět moč. čest předepsány ATB Xorimax. V příbal. letáku je uvedeno, že by se neměly užívat v případě předchozí závažné reakce mj. na penicilin....

    • ATB a slunce

      Dobrý den, syn užívá zinnat 250mg. Dostal ho den před odjezdem na dovolenou. Chtěla jsem se zeptat může chodit ven na slunce po 16:00 hodině nebo se musí stranit slunci úplně?

    Nejnovější otázky v poradně