Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • zvýšení hodnot cukru

    Dotaz z 3. 10. 20211 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den, po užíván Wobenzynu se u mě zvýšily hodnoty naměřeného cukru ze 6,5 na 8, a to v průběhu 6 dnů. Užívání jsem podstoupila z důvodu pravděpodobného zánětu šlach. Jaký postup mi doporučíte. Děkuji.
    Mgr. Barbora Jedličková
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den, 

    výrobce léčivého přípravku Wobenzym neuvádí sice jako nežádoucí účinek zvýšenou hladinu krevního cukru, avšak nektěré klinické studie ukazují na to, že užívání Wobenzymu může vzácně vyvolat zvýšené hladiny krevního cukru. Stejný výskyt zvýšení hladiny krevního cukru byl však pozorován i u pacientů, kteří užívali placebo. Jedná se o to, že Wobenzym obsahuje kukuřičný škrob, který se ve střevě tráví na glukózu. Pokud pozorujete, že se Vám hladina cukru zvýšila, je dobré Wobenzym vysadit a nějakou dobu vyčkat (cca týden) a sledovat, zda se hladina cukru sníží. Následně doporučuji snížit dávkování Wobenzymu. Pokud ne, může se jednat o zhoršení cukrovky. V tom případě doporučuji návštěvu diabetologa.

    S pozdravem

    Barbora Jedličková

    Podobné dotazy

    Nejnovější otázky v poradně

    Příbuzné