Pistácie

  (16)
Seřadit podle
  • 5.0
    (1)
    Chutné a výživné oříšky s jemnou nasládlou chutí a typickou zelenou barvou.
  • 5.0
    (2)
    Chutné a výživné oříšky s jemnou nasládlou chutí a typickou zelenou barvou.
  • Chutné a výživné oříšky s jemnou nasládlou chutí a typickou zelenou barvou.
  • 5.0
    (1)
    Ořechová tyčinka s arašídy, mandlemi a pistáciemi vás skvěle zasytí v každé situaci.
  • Nadchnou vás jemně slanou chutí, křupavostí a přirozeně otevřenou skořápkou.
  • Ideální k přípravě slaných i sladkých pokrmů. Skvěle chutnají i samostatně.
  • 5.0
    (1)
    Alika pistácie pražené solené jsou balené v praktické pevné šroubovací dóze.
  • Rozplývají se na jazyku a zaženou každý menší hlad. Nutričně vyvážené.
  • Mají vysoký obsah bílkovin a vlákniny, a především lahodnou nasládlou chuť.
  • Pražené a solené pistácie vám rychle doplní energii a potěší chuťové buňky.
  • 3.0
    (2)
    Ideální k přípravě slaných i sladkých pokrmů. Skvěle chutnají i samostatně.
  • Mají vysoký obsah bílkovin a vlákniny, a především lahodnou nasládlou chuť.
  • Seeberger Pistáciové oříšky

    pražené a solené 150 g
    Pyšní typickou kořeněnou příchutí a jsou ideální svačinkou nebo pohoštěním.
  • 5.0
    (1)
    Rozplývají se na jazyku a zaženou každý menší hlad. Nutričně vyvážené.
  • 5.0
    (1)
    Ideální k přípravě slaných i sladkých pokrmů. Skvěle chutnají i samostatně.
  • Rozplývají se na jazyku a zaženou každý menší hlad. Nutričně vyvážené.
Pistácie

Pistácie

Co jsou pistácie a jak se pěstují? 

Pistácie jsou plody rostliny řečíku pistáciového. Pěstují se už více než 5 tisíc let, proto patří k nejoblíbenějším ořechům na světě. Mají nasládlou chuť a sytě zelenou barvu, která oživí každý pokrm.  

Co obsahují pistácie? 

Pistácie obsahují nezbytné makroživiny – velký podíl bílkovin, dále také sacharidy, vlákninu, vitaminy skupiny B, A, vápník, fosfor, draslík, měď a železo. V pistáciích se nachází i fytosteroly a karotenoidy. Tyto látky si tělo neumí vyrobit samo, proto je nutné je dodávat. Pistácie však obsahují oproti ostatním ořechům méně kalorií, a proto je můžete bez problému zařadit do svého běžného jídelníčku. Vyberte si je v solené nebo nesolené variantě od značky Allnature nebo se nechte rozmazlit lahodným pistáciovým krémem od NATU. 

Pistácie a těhotenství

Pistácie obsahují mnoho zdraví prospěšných látek, které oceníte i v těhotenství. Doporučená dávka je jedna hrst denně (podobně jako u jiných ořechů). Dejte si však pozor na to, aby byly pistácie čerstvé a se světlou fialovohnědou slupkou, jen taková barva zajišťuje jejich dokonalou kvalitu. Vybírejte zejména ty nesolené, ty jsou pro nastávající maminky vhodnější. Dopřejte si ke svačině například pražené loupané pistácie v praktickém balení.