Rýže, obiloviny a luštěniny

  (104)
Seřadit podle
  • Má vysoký obsah vlákniny, vitamínů a minerálů a jemnou máslovou chuť.
  • Drobnozrnná černá čočka se rychle připravuje a má jemnou oříškovou chuť.
  • Rychle se připravuje a nabízí široké možnosti využití jako příloha.
  • 5.0
    (2)
    Vhodné do kaší, pečiva a dezertů. Vysoký podíl vlákniny.
  • 4.7
    (6)
    Základ zdravé snídaně a svačin s výborným nutričním složením v BIO kvalitě.
  • 5.0
    (1)
    Jsou snadno stravitelné a hodí se do ranních kaší, smoothies, lívanců apod.
  • 4.3
    (3)
    Bezlepková obilovina se hodí pro použití do kaší, polévek i jako příloha.
  • 5.0
    (1)
    Hodí se jako příloha, do salátů, polévek nebo kaší.
  • Hodí se jako příloha i jako základ jídla. Chutná naslano i nasladko.
  • Jsou vynikající bezlepkovou variantou na přípravu slaných i sladkých pokrmů.
  • 5.0
    (1)
    Nízkokalorický pokrm. Vyhovuje celiakům, diabetikům i veganům.
  • 5.0
    (1)
    Je lehce stravitelný a vhodný k přípravě mnoha teplých i studených pokrmů.
  • Můžete je připravovat nasladko i naslano. Jsou přirozeně bezlepkové.
  • Má skvělou chuť, snadno se připravuje a je dobře stravitelná.
  • Jsou jako stvořené na přípravu snídaní nebo na mlsání.
  • 5.0
    (1)
    Je zdrojem bílkovin a vlákniny a je lehce stravitelná a bezlepková.
  • Mix luštěnin, obilovin a zeleniny pro přípravu polévky bez chemických přísad.
  • 5.0
    (1)
    Zasytí na delší dobu, mají vysoký podíl vlákniny a jsou zdrojem bílkovin.
  • Přirozeně bezlepková pohanka je vhodná k přípravě sladkých i slaných pokrmů.
  • Výživově bohatá směs k obalování a zahušťování různých pokrmů.
  • Jsou snadno stravitelné a skvěle se hodí do snídaňových kaší a do pečiva.
  • Má oříškovou chuť a je snadno stravitelný. Hodí se na kaše i do salátů.
  • Bílá perla východu své uplatnění najde jako příloha v kuchyni.
Rýže, obiloviny a luštěniny

Rýže, obiloviny a luštěniny

Speciální druhy rýže, obilovin a luštěnin ocení zejména lidé s bezlepkovou dietou, ale také všichni, kteří si chtějí zpestřit jídelníček pokrmy z méně tradičních surovin. Využijete je například pro přípravu netradičních příloh k masu, zeleninových jídel či sladkých kaší.