Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Extrémní vypadávání vlasů

    Dotaz z 4. 6. 20231 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobrý den chtěla bych poradit, jaké přípravky, doplňky stravy, léky či jinou radu na extrémní vypadávání vlasů. Poslední měsíc jak při mytí vlasů tak při česání mám v rukou velké chomáče vlasů. Přístroje na vlasy používám. Jemné a řidší vlasy jsem měla vždy. 14 dní užívám tablety Green trio.Děkuj
    Mgr. Jana Vaverová
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Jana Vaverová

    Dobrý den,
    na podobnou otázku již v minulosti odpovídal kolega, proto posílám odkaz na jeho odpověď: štítná žláza.
    Přeji krásný zbytek dne.
    Vaverová

    Podobné dotazy

    • Extrémní vypadávání vlasů

      Dobrý den strašně míč mi vypadávají vlasy až se mi dělají plešky a ani ty vlasy nerostou . Před 2 roky jsem se ostrihala a od té doby mi nenarostli vlasy ale právě naopak mám jich méně . Mám zkusit...

    • Extrémní vypadávání vlasů

      Dobrý den, beru sintroxine 13 a začali mi extrémně padat vlasy. Může to být způsobemé těmi léky? Děkuji za odpověď

    • Extrémní vypadávání vlasů

      Extrémní vypadávání vlasů Dobrý den, Padají mi vlasy od doby, kdy jsem vysadila antikoncepci (Diecyclen). Byla jsem se proto poradit v lékárně a byly mi doporučen jen vitamíny, které začnou zabírat až...

    • Extrémní vypadávání vlasů

      Dobrý den, vypadávají mi chuchvalce vlasů a vlasy jsou všude, nemám vůbec husté vlasy a po každém česáni mám plný hřeben vlasů, předtím mi tolik nepadaly, jen pár, teď je to mnohem více. Jím tablety...

    • Extrémní padání vlasů

      Dobrý večer Jsem v 21.tydnu gravidity. Bohužel už od začátku mi extrémně padali vlasy ,ale nyní je to ještě horší. Klubka vlasů mám všude. Chtěla bych se zeptat jaké produkty bych jako těhotná...

    • Extrémní padání vlasů po sepsi + chronická onemocnění

      Dobrý den. Prodělala jsem před 6 týdny poměrně silnou sepsi, brala jsem 3 týdny infuzně meuropem atb. Do toho jsem pravidelně dialyzovaná a mám potíže s cévami. Začaly mně extrémně padat vlasy, mám...

    • Extrémní padání vlasů: Dopad stresu, nevyvážené stravy a Crohnovy choroby na zdraví vlasů

      Dobrý den, mám již rok a půl problém s extrémním padáním vlasů, které způsobil asi půlroční velmi intenzivní stres a moje nevyvážená strava tomu zřejmě také příliš nepomáhá. Mám Crohnovu chorobu a udržet...

    • Extrémní padání vlasů: Stres, nevyvážená strava a Crohnova choroba jako možné příčiny problému.

      Dobrý den, mám již rok a půl problém s extrémním padáním vlasů, které způsobil asi půlroční velmi intenzivní stres a moje nevyvážená strava tomu zřejmě také příliš nepomáhá. Mám Crohnovu chorobu a udržet...

    • Padani vlasu

      Dobrý den, je možné že lék Prestarium Neo způsobil extrémní padani vlasů? Nyní mi byl změněn na Carzap 16mg ale již mám obavy ...děkuji

    • Vypadávání vlasů po operaci

      Před třemi měsíci jsem byla na operaci, kdy mi selhal celý organismus. Byla jsem i v umělém spánku. Problém začal nyní, kdy mi poslední týden vypadává spousta vlasů. Vyčesávání plné ještě vlasů...

    Nejnovější otázky v poradně