Přeskočit na hlavní obsah
0 výsledků
  • Rychlý košík zavřen
  • Vypadavani vlasu

    Dotaz z 9. 5. 20241 minuta čtení
    Anonymní otázka
    Dobry den, planuji vysadit antikoncepci Yollie, ale bojim se co se stane po vysazeni. Antikoncepce mi pomohla se stavem me pleti a s menstruacnim cyklem, ale rozhodla jsem se, ze ji dale uzivat nechci. Jelikoz je tato antikoncepce kombinovana, je mozne, ze mi muzou rapidne zacit vypadavat vlasy?
    Mgr. Barbora Jedličková
    Na dotaz odpovídá
    Mgr. Barbora Jedličková

    Dobrý den,

    ano, po vysazení antikoncepce (zejména po dlouhodobém užívání) mohou nastat určitě nežádoucí účinky. Patří mezi ně otoky, nevolnost, bolesti hlavy, nedostavení nebo změny cyklu menstruace, objevení nebo zhoršení akné, změny nálad, padání vlasů a podobně. Doporučuji užívání hořčíku a kontryhelu (zlepšuje zažívání a vyrovnává hladinu hormonů). Všechno se postupně dostane do normálu, ale chce to jen čas. Tělo potřebuje určitou dobu, aby se vyrovnalo s tím, že cyklus už za něj neřídí hormony obsažené v pilulkách. Pokud se cyklus nesrovná (případně se neupraví i ostatní problémy) do 5 menstruačních cyklů nebo se Váš stav bude zhoršovat, navštivte gynekologa.

    S pozdravem

    Barbora Jedličková

    Podobné dotazy

    • Vypadávání vlasů u muže

      Dobrý den, Zakoupil jsem si skinexpert BY DR.MAX ReviHair tonic 100 ml. Mohu toto tonikum používát společně s Luna Kopřiva vlasová voda bylinná, nebo s Dermedic Capilarte Sérum pro stimulaci růstu...

    • vypadávání vlasů

      Dobrý den, už jsem vyzkoušela spoustu doplňků a výsledek žádný. Naposledy jsem si objednala tobolky Revalid, šampón a kondicionér stejné značky. Tobolky jsem musela vysadit, strašně mě začalo svědět kůže...

    • Vypadávání vlasů

      Před pár dny jsem si všimla extrémního vypadávání vlasů. Moje vlasy zůstávají úplně všude. Pokožka mi podrážděná nepřipadá, ale vlasy jsou u hlavy mastné a konečky zase naopak vysušené. Vlasy jsou slabé...

    • Extrémní vypadávání vlasů

      Dobrý den strašně míč mi vypadávají vlasy až se mi dělají plešky a ani ty vlasy nerostou . Před 2 roky jsem se ostrihala a od té doby mi nenarostli vlasy ale právě naopak mám jich méně . Mám zkusit...

    • Vypadavani vlasu

      Dobry den,trpim od prod.covidu-pred 18mes.,trvalym vypad.vlasu.Na dermat.mi delali krevni testy,vse v norme.Uzivam pres 2 mes.denne Biohaar,dale Methionin Perfect Hair 2 tbl.denne 2 mes.,dale zinek...

    • Vypadávání vlasů

      Dobrý den, ve velké míře mi vypadávají vlasy. Prosím o radu, zda mi pomůže Biosil + menthionin + kofeinový šampon nebo zda si mám koupit a užívat Donna Hair . Moc děkuji

    • vypadávání vlasů

      Dobrý den, Synovi 17 let vypadávají vlasy v koutech. Užívá Milva Šampon chinin Forte - doporučuje se neužívat ho dlouhodobě - chtěla jsem se zeptat, co přesně může chinin způsobit a jaký jiný přírodní...

    • Vypadávání a řídnutí vlasů

      Manželce v horní části hlavy řídnou vlasy, je jí vidět pokožka . . . jaký přípravek nebo doplněk stravy můžete prosím Vás doporučit? Něco, co doopravdy funguje. Moc děkuji, s pozdravem a přáním pěkného...

    • Silné vypadávání a lámání vlasů.

      Dobrý den, po nemoci a pobytu v nemocnici s dýcháním, /diagnostikováno astma/mám silné vypadávání a lámání vlasů. Děkuji

    • Vypadávání vlasů

      Dobrý den, v poslední době mi vypadavaji vlasy a tvoří se mi tzv.kouty Jak tomu zabránit a jsou nějaké přípravky které by mohly obnovit růst vlasů na těchto místech. Děkuji za odpověď. S pozdravem a...

    Nejnovější otázky v poradně