Nutrieta

Žádné produkty
Buďte fit. V současné době stále více lidí trpí nadváhou či obezitou. Jistou vinu na tom nesou rozrůstající se řetězce fast foodů, ale také rozvoj moderní elektroniky a celkový vývoj životního stylu, který směřuje k sedavým pracovním pozicím a relaxování u počítače nebo telefonu. Již od raného věku děti raději sedí doma, než aby si chodily hrát ven a aktivním pohybem přispívaly ke správnému fungování svého metabolismu. Tento neblahý vývoj však můžete zvrátit, pozdě není nikdy. Začněte se o své tělo starat. Novoroční předsevzetí jsou výbornou příležitostí ke změně stravovacích návyků, ovšem příležitost k učinění toho správného rozhodnutí máte během celého roku. Jak ale nejlépe začít? Dovolte Nutrietě, ať vám pomůže být jednoduše fit. Nutrieta je česká značka zaměřující se na tzv. proteinovou dietu. Jde o úpravu jídelníčku spočívající v omezení cukrů a tuků a zvýšení přísunu bílkovin. Bílkoviny jsou obecně během jakékoliv diety významnou složkou. Dodávají tělu nezbytné živiny a energii a jako bonus zasytí na delší dobu, takže vám nebude připadat, že máte neustále hlad, a nebudete se zbytečně přejídat.

Nutrieta dieta

Nutrieta vytvořila výživový program na 42 dnů. S Nutrietou vám hubnutí půjde samo a přirozenou a postupnou cestou se budete učit kroky správné životosprávy. Výživový program má tři fáze, během kterých jíte jen to, co je výslovně povoleno, pijete dostatečné množství tekutin (minimálně 1,5 litru denně) a musíte dodržovat přesně stanovené množství příloh. Délky jednotlivých fází jsou přesně určené k maximální efektivitě. V první fázi jíte denně tři instantní proteinová jídla Nutrieta a jedno vlastní jídlo, jehož základ tvoří 150 gramů libového masa či rostlinných bílkovin a velké množství zeleniny. Následuje druhá fáze, během které denně jíte dvě instantní proteinová jídla Nutrieta a dvě jídla vlastního výběru. Tentokrát k masu a zelenině můžete přidat malé množství brambor, rýže, luštěnin či celozrnného chleba. V závěrečné fázi už máte pouze jedno instantní proteinové jídlo a dvě vlastní jídla. K obědu si k masu dejte brambory, rýži, luštěniny nebo chléb, dvakrát týdně můžete zapojit do jídelníčku také malou porci těstovin. K večeři již maso doplňujte pouze zeleninou. Po skončení Nutrieta diety si znovu přeměřte svou hmotnost a tělesné míry, výsledky vás jistě ohromí.